Ministar prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić danas je predložio Vladi da smijeni cijelu upravu Hrvatskih autocesta koju je predvodio Dražen Guštin, osoba za koju se tvrdi da je bliska Radimiru Čačiću.
>>> 'Smijenjena cijela uprava HAC-a – otišli Čačićevi i Linićevi kadrovi'
>>> Pitali smo glasnogovornika HAC-a o testiranju kondoma: 'Od nečega se moralo živjeti'
Razlog smjene je neprovođenje programa restrukturiranja i navodna podijeljenost uprave na dvije struje. Nova će uprava HAC-a umjesto četvorice imati samo dva člana, a novi bi predsjednik trebao biti Davor Mihovilić. Ovo je inače prva smjena neke Uprave koju je imenovala Vlada Kukuriku koalicije.
Ministar Siniša Hajdaš Dončić izjavio je danas na konferenciji za medije kako nije bila riječ o političkoj smjeni. Kazao je kako su željeli izbjeći 'da se u novu tvrtku preliju viškovi jer tada ne bi bilo ništa od restrukturiranja'.
Hajdaš Dončić nije htio ulaziti u pitanja o broju otpuštanja.
Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić pojasnio je razloge smjene u HAC-u. Nije bio zadovoljan restrukturiranjem. Točnije nije htio dopustiti da se u novu tvrtku preliju viškovi radnika iz HAC-a i Autoceste Rijeka-Zagreb, tako kaže ne bi bilo ništa od restrukturiranja.
Nova uprava ima 60 dana da pokrene novu tvrtku s brojem zaposlenih u okviru europskog prosjeka. Nije htio ulaziti u brojke, ali pošto su obje tvrtke visoko iznad prosjeka, otpuštanja su sigurna. 'Ja se u principu nemam sa kime što razilaziti, ili odrade posao ili ga ne odrade. Ja nisam bio zadovoljan načinom na koji su odradili posao i priča je za mene gotova", kazao je Hajdaš Dončić, dodavši kako je to, što se njega tiče, 'čisto poslovna odluka'.
Hajdaš Dončić misli da će nova uprava obaviti zadatak.
"To je dobro da dolaze s mjesta na kojima nisu involvirani u HAC. Ja to podržavam, imaju onda neovisniji i bolji pregled. Naravno da su stručni, procijenit ćemo za 60 dana, evo ja ću sam sebe procijeniti za 60 dana", kazao je.
Nova tvrtka za održavanje i naplatu opsluživat će HAC i ARZ, a u budućnosti će se javljati i na druge natječaje. Ako monetizacija uspije ARZ ostaje nadglednik koncesije, a HAC će se baviti projektima koji neće ići u koncesiju. Riječ je o koridoru Vc i razvitak zagrebačkog prstena koji će spajati nekoliko autocesta. U HAC-u će tako ostati 250 zaposlenih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona... a tvrtka postoji mahom da bi mogli zapošljavati uhljebe. mogli bi uvesti vinjete i/ili automatsku naplatu, investicija bi se otplatila za jedno tri mjeseca, i onda bi samo išli u pluseve zbog ukidanja nepotrebnog troška onih zaposlenih u kućicama koji inače imaju perverzno previsoke plaće za posao koji obavljaju.
ali to bi bio udar na cijeli politički sustav uhljebljenja lijenčina. lijeni i neobrazovani problematični tipovi iz cijele zemlje otimaju se za mjesta zaposlenika po nebrojenim naplatnim kućicama, od kojih je najlegendarnija valjda ona u sanaderovim dugobabama s prometom od jednog auta kvartalno
hrvatska – zemlja borbe za plaćeni nerad. gdje je glasačka većina koja shvaća da se tako više ne može, i da se sva “stečena prava” moraju pod hitno ukinuti?
[emo_palacg][emo_palacg]
[emo_palacg]
Uključite se u raspravu