Algebra pokreće prvi dvogodišnji stručni kratki studij iz područja digitalnih tehnologija, konkretno studij Internetski marketing koji će biti otvoren za upise maturantima i učenicima strukovnih škola, uključujući i učenicima sa završenim trogodišnjim srednjim obrazovanjem,
Iako je novi Zakon o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti iz 2022. godine osnažio ulogu državne mature u procesu upisa studijskih programa te dokinuo mogućnost upisa maturanata isključivo putem prijemnih ispita, uvedena je potpuno nova mogućnost upisa studija za one koji nisu polagali državnu maturu ili su je polagali i nisu je položili da ipak krenu prema pristupničkoj razini, a kasnije potencijalno i prema prvostupničkoj ili magistarskoj diplomi. Pokretanjem novog studija otvaraju se tako prilike svima onima koji žele dalje razvijati svoju karijeru u području marketinških komunikacija s naglaskom na internetske komunikacijske kanale ili se prekvalificirati iz nekog drugog područja u polje suvremenih komunikacija, marketinga i oglašavanja.
Kako ističe doc. dr. sc. Mislav Balković, dekan Algebre, studenti će završetkom stručnog kratkog studija steći 120 ECTS bodova i svjedodžbu pete HKO razine, čime mogu ostvariti kvalitetnu karijeru ili uspješno nastaviti svoje visoko obrazovanje na prijediplomskim programima stručnih studija.
“U Hrvatskoj ne koristimo dovoljno potencijal forme kratkog stručnog studija budući da danas postoje samo dva takva studija u segmentima politehnike i metalurgije, a potencijal je ogroman. Francuska, Austrija, Danska, Irska, Nizozemska, Belgija i niz drugih uspješnih EU država imaju značajan broj studenata pa kasnije i pristupnika takvih studija zaposlenih unutar svojih gospodarstava. Za mnoge učenike koji završe srednje strukovne škole uvelike je otežano upravljanje karijerom, pa je reafirmacija ove studijske razine u Hrvatskoj otvorilo sasvim nove mogućnosti. Ovime idemo u korak sa razvojem visokog obrazovanja u Europi. Stručni kratki studij Internetskog marketinga prvi je takav studij u Hrvatskoj, a uzor ovoj formi i samom studiju pronašli smo u iznimno razvijenim zemljama sjevera Europe, posebno u Belgiji i Nizozemskoj. Naime, u razvoju ovog studija surađivali smo s partnerskim visokim učilištima iz navedenih država koje provode upravo ovakav studij i koji su nam predstavili svoja iskustva”, kaže Balković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu