Tvrtka J.P. Immobilien do kraja godine otvara objekt Emotheo: Emotivna posveta rodnom kraju

Autor: Marija Crnjak , 21. rujan 2022. u 14:03
Projekt je započeo prije četiri godine kupnjom zapuštenog objekta/PD

Hotel će imati 20 soba i 2 apartmana, bar i restoran, plan je da bude otvoren čitave godine i privuče goste veće platežne moći iz cijelog svijeta, ali i da bude dnevni boravak za lokalno stanovništvo te mjesto okupljanja i manjih evenata.

Na mjestu bivšeg prenoćišta i gostionice, svega 50-ak metara od Modrog jezera, u centru Imotskog krajem prosinca otvara se Hotel Emotheo, prvi boutique heritage hotel u ovom gradu, projekt u koji ulažu lokalni poduzetnici, tvrtka J.P. Immobilien.

Investitor dolazi iz građevinskog i nekretninskog biznisa i nakon što je sudjelovao u razvoju i izgradnji niza hotelskih projekata, prije četiri godine odlučili su otvoriti vlastiti hotel, i to u rodnom kraju kojem su na taj način željeli odati poštovanje, kao i kulturnom nasljeđu koje će uz moderan pristup biti temelj dizajna i usluge u Emotheu.

Dnevni boravak
Hotel će imati 20 soba i 2 apartmana, bar i restoran, plan je da bude otvoren čitave godine i privuče goste veće platežne moći iz cijelog svijeta, ali i da bude dnevni boravak za lokalno stanovništvo te mjesto okupljanja i manjih evenata.

“Prije četiri godine odlučili smo kupiti taj zapušteni objekt u kojem je pred 100 godina bilo prenoćište s gostionicom, angažirali smo stručnjake da nam pomognu razviti priču i krenuli. Kupnja je potrajala jer je bilo više vlasnika, godinu dana smo rašćišćavali teren koji je u zahtjevnoj zoni, posla su imali i konzervatori, i sada radove privodimo kraju, uređuju se interijeri kako bi negdje prije Božića imali soft opening.

Prvi cilj je bio 3 zvjezdice, no u suradnji s konzultantom Zoranom Pejovićem odlučili smo podići ljestvicu na 4 zvjezdice, i razviti middle scale proizvod koji ćemo usmjeravati prema upscale segmentu, prvenstveno kroz gastronomsku ponudu i personalizirani “guest-delight”, pojašnjava Davor Pojatina, suonivač J.P. Imobbilien za Poslovni dnevnik.

4

zvjezdice imat će Emotheo u čijoj su se gradnji koristili prirodni materijali

U samoj izgradnji objekta koristili su se prirodni materijali, od zelene gradnje upotrijebili su dizalice topline i u manjem dijelu solare, budući da struktura krova koju propisuje konzervatorski odjel ne omogućuje postavljanje ploča.

Objekt je projektirao Ante Nikša Bilić, također porijeklom iz Imotskog, a odavde je i direktor hotela Domagoj Nikolić, turistički stručnjak sa širokim iskustvom u Hrvatskoj i vani, koji u Emotheo dolazi s pozicije predavača na američkom koledžu RIT (Rochester Institute of Technology) u Dubrovniku. Uz brojne interese u sektoru turizma, Nikolićeva strast je povijest te storytelling, zbog čega je bio pravi izbor za Emotheo, kažu investitori.

Za razvoj wine-food koncepta bit će zadužen mladi nagrađivani chef Roko Nikolić, također Imoćanin koji tu prelazi iz rovinjskog restorana Blu, a nakon studija na prestižnoj talijanskoj gastro akademiji Alma blizu Parme, hotelsku karijeru je započeo u dubrovačkom hotelu Hilton Imperial.

Upravo vrhunski gastronomski doživljaj bit će fokus ovog hotela, a u njemu će se uz reinterpretaciju dalmatinske tradicionalne kuhinje spajati kompleksno nasljeđe ovog kraja. To će pratiti i bar s ponudom od lokalnih i internacionalnih likera i vina do koktela s potpisom, sve u skladu s pričom i konceptom.

Spoj tradicije i tehnologije
“Naši gosti će doživjeti našu autentičnu kulturu, ali i osjetiti utjecaj svih ostalih kultura i utjecaja koji su se tu stapali, i to je priča koja će se prožimati u svim dijelovima hotela. Fokus će nam biti na jako dobroj usluzi i prezentaciji spoja tradicije, znanja i tehnologije, i plan nam je privlačiti goste koji upravo traže takav jedinstven proizvod, kroz personalizirane ture ili individualno.

Planiramo surađivati s vodećim DMC-evima (destinacijske menadžment kompanije) koje se obraćaju “upscale” publici, kao i s velikim booking agencijama koje također imaju te iskustvene ponude. Također nam je plan predstaviti se našim građanima i lokalnom stanovništvu, počastiti ih, pozvati ih da se kod nas druže”, kaže Domagoj Nikolić.

I uprava i investitor ističu kako ovo nije isključivo biznis ulaganje, već njihova emotivna posveta rodnom kraju. Upscale ponuda traži kvalitetan kadar, a Nikolić tvrdi da tu nemaju nikakvih problema, i da će se dobar dio radnika zapravo vratiti kući.

“Ovaj kraj već dulje vrijeme razvija turizam i imamo dosta radnika u ugostiteljstvu koji rade kao sezonci po Jadranu, s bogatim iskustvom i znanjima. Već na prvim razgovorima za posao dobili smo super ponude, ljudi jedva čekaju vratiti se i raditi cijele godine, dobiti tu neku sigurnost i mir”, kaže Nikolić. Usto, politika hotela će biti 40-satni radni tjedan, tako da će im za početak trebati ukupno između 20 i 25 ljudi.

Komentirajte prvi

New Report

Close