Otkako je Velika Britanija s 18. ožujkom ukinula sve restrikcije za putovanja vezane uz pandemiju Covida, krenula je bitka za izdašno britansko emitivno tržište, koje u zadnje dvije godine zbog mjera gotovo nije postojalo.
Hrvatska je jedna od zemalja kojoj su britanski gosti važni, zbog čega je u pravom trenutku izišao poseban prilog o skrivenim destinacijama Hrvatske u The Guardianu, o čemu su se u petak pohvalili iz londonskog ureda Hrvatske turističke zajednice.
Istodobno, novo istraživanje Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) pokazuje da su se rezervacije letova za odlazna putovanja u UK do nekih od najpopularnijih ljetnih sunčanih destinacija vratile.
Skrivene destinacije
Britanski The Guardian objavio je poseban prilog o skrivenim destinacijama koje ove godine vrijedi posjetiti, a prvi u nizu priloga posvećen je Hrvatskoj. Kako doznajemo, ne radi se o plaćenom članku, iako je on rezultat suradnje koju HTZ inače održava s medijima.
“Ovaj opširan prikaz hrvatske turističke ponude i manje poznatih lokaliteta na četiri stranice rezultat je kvalitetne suradnje s uredništvom The Guardiana.
Iznimno nam je drago kada uz logističku potporu na terenu i kvalitetnu suradnju s novinarima zauzvrat dobijemo iznimno vrijedne medijske objave koje dopiru do milijuna čitatelja, čime značajno utječemo na percepciju Hrvatske kao kvalitetne, atraktivne i tražene destinacije”, izjavila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Londonu.
Dodatnu vrijednost ove objave potvrđuje i pozicija The Guardiana koji je predvodnik u rastu online pretplatnika i to s dosegom od milijun čitatelja u UK.
U prilogu su se tako našli Tribunj i njegova bogata povijesna baština, Park prirode Papuk ilustriran je kao šumoviti i uzbudljivi UNESCO geopark, otok Silba je prikazan po svojoj očuvanosti, a rijeka Mrežnica po okolišu obogaćenom s 93 vodopada.
Gostima se preporučuje i dolina Neretve, Park prirode Dinara te veće destinacije u blizini, kao i sadržaji. Inače, s UK tržišta u dosadašnjem je dijelu godine u Hrvatskoj ostvareno čak 19 posto više noćenja nego prije pandemije, što pokazuje da je Hrvatska tražena destinacija, što je ujedno i dobra najava za glavni dio sezone, odnosno ostatak godine, kažu u HTZ-u.
Dobar znak
Za britansko tržište dobra je vijest što se ovog ljeta na Jadran vraća većina glazbenih festivala, koji su najjači generatori britanske mlađe publike.
Sljedeći članak u Guardianovoj seriji je o Grčkoj, zemlji koja prema istraživanju WTTC-a trenutno bilježi 51 posto rasta rezervacija letova iz UK u odnosu na isti period prije pandemije, dok Turska ima rast od 53 posto.
Rezervacije za Španjolsku, tradicionalno favorit za goste iz UK, trenutačno su 1 posto jače nego prije pandemije. Zanimljivo, rezervacije za SAD, destinaciju koja je prije pandemije bila na petom mjestu najpopularnijih odredišta Britanaca, trenutno su u padu za 10 posto nego prije pandemije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu