Iako se u Hrvatskoj iz godine u godinu prodaje sve manje novih automobila, i upravo završeni sajam Zagreb Auto Week, koji se održavao u Arena Centru, pokazao je da i dalje postoji velik interes za limenim ljubimcima. Kako navode organizatori, gotovo 100 tisuća građana došlo je pogledati njihovu izložbu od 25. do 28. listopada. Pohvalili su se i sa 10 autopremijera.
Novi modeli
Nova Mercedesova S klasa privukla je veliku pažnju, posebice zaljubljenika u tu luksuznu marku, no i ljubitelji japanskih automobila došli su na svoje. Na Zagreb Auto Weeku, naime, premijerno su predstavljena i dva nova Nissanova modela: Nissan Micra i Note. Auto Week hrvatskoj je publici premijerno pokazao i novi Citroën Grand C4 Picasso. Mazdin izložbeni prostor krasila je nova Mazda 3, jedinstven spoj dizajna, tehnologije i praktičnih vrijednosti, dok je Subaru posjetiteljima omogućio da upoznaju novi Subaru Outback. Jedna od novosti jesenskoga izdanja bila je i redizajnirana Opel Insignia.
Prodaja i dalje pada
Uz mnogobrojne premijere, posjetitelji su imali priliku vratiti se nakratko u prošlost. Muzej automobila Ferdinand Budicki, naime, samo je za tu prigodu izložio i po nekoliko desetljeća stare ljepotane, poput Forda Mustanga iz 1967., Opel Olimpije iz 1953. te Mercedes Pontona iz 1961. godine. Inače, prodaja automobila u Hrvatskoj pada već pet godina zaredom. U 2012. prodano je 31.360 automobila, a pad od 24,5 posto bilježi se i u prvom ovogodišnjem polugodištu. Rekordnih 2007. i 2008. godine kupce je našlo više od 88 tisuća automobila.
Ford s dva aduta u top pet
Focus opet najprodavaniji
Ford Focus, najprodavaniji automobil na svijetu u 2012., zadržao je tu titulu i u prvih šest mjeseci 2013. U društvu pet najprodavanijih pridružila mu se i Fiesta, na četvrtom mjestu, pa je Ford jedini brend na svijetu s dva modela automobila među top pet, objavila je agencija Polk, specijalizirana za analizu broja registracija novih automobila. Prodaja Ford Focusa porasla je za 20 posto u odnosu na isto razdoblje 2012. Ukupno je bilo 589.709 registracija, ponajprije zahvaljujući većoj potražnji u Kini i ostalim azijskim zemljama. Ford je ove godine prodao 946.143 automobila Focus i Fiesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu