Na 15. Pro.PR stiže 200 stručnjaka i novinara iz 17 zemalja

Autor: Saša Paparella , 29. ožujak 2017. u 22:01
Konferencija se održava u Termama Tuhelj, Foto: Pixsell

Jubilarna konferencija dovodi predavače iz BBC-a i Phillip Morrisa.

Ovogodišnja, 15. po redu Pro.PR konferencija, tematski povezana za profesiju odnosa s javnošću, održat će se od 6. do 9. travnja u Termama Tuhelj.
Pro.PR konferencija utemeljena je 2003. u vrijeme još pomalo zatvorenih komunikacijskih odnosa između susjednih država. Dosad su se konferencija održavale u Crnoj Gori, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji i BiH. U Hrvatskoj su se konferencije dosad održavale na Rabu i Brijunima.

Povezivanje u pokretu

“Zbog naše misije, pod motom povezivanje u pokretu i ove godine očekujemo oko 200 sudionika, predavača i predstavnika medija iz 17 zemalja.”, rekao nam je Danijel Koletić, vlasnik agencije Apriori komunikacije i začetnik konferencije.
“Promičemo odnose s javnošću, ali prije svega povezivanje ljudi. Ma koliko blizu bili mi jedni drugima u regiji, različitosti su više nego prisutne zato neprestano moramo komunicirati i pokušati dati sve od sebe da bi savladali izazove koji se nalaze ispred nas. Naš cilj nikada nije bio imati velik broj sudionika.
Punih 15 godina inspiriramo komunikacije. To je put koji vodi znanje, volja i želja za učiniti nešto više. U trenutku kada nismo imali najbolje diplomatske odnose u regiji započelo je ovo putovanje koje je do sada okupilo više od 2500 sudionika, 308 predavača i više od 130 sati predavanja i panel diskusija”, kaže Koletić.
Teško je izdvojiti najbolje predavanje ili panel, svoj dolazak najavili i potvrdili priznati komunikacijski stručnjaci kao što su John Shield iz BBC-a, Bryson Thorton iz Phillip Morrisa, Francih Ingham iz PRCA-e i Peter Thier iz Austrian Airlinesa i mnogi drugi.

Nagrade zaslužnima

“Za sada su emocije još uvijek jedan od ključnih faktora u komunikacijskom procesu u našem području, a one su vezane na komunikaciju prisutnosti između dvoje ili više osoba, nažalost vrijeme robotike i moderne tehnologije mijenja načine komunikacija te s jedne strane štedi vrijeme, novac i pruža praktičnost, a s druge strane udaljuje ljude pa tako i transformira komunikacijske procese”, nastavlja Koletić.
Koletić naglašava kako su financijski prilagodili cijeli događaj kako bi omogućili da konferenciji mogu prisustvovati svi iz regije. ““Uvijek je više nego izazovno pripremiti program konferencije. PR industrija se neprestano mijenja, pogotovo sada u digitalnom dobu, međutim još uvijek ljudi čine posao”, ističe naš sugovornik.Na konferenciji će se zaslužnima dodijeliti i nagrade ro.PR Awards.

Komentirajte prvi

New Report

Close