U Hrvatskoj je trenutno aktivno oko 220 franšiza u različitim djelatnostima, a u posljednje tri i pol godine primjetan je veliki rast domaćih franšiza, za čak 170 posto na njih 70, među kojima je i Muzej iluzija, dobitnik nagrade Franšiza godine 2022, istaknuto je u utorak na dodjeli nagrada.
Nagradu za franšizu godinu ili “Franchise Brand Leader Award 2022” pokrenuli su prošle godine Hrvatska udruga za franšizno poslovanje-FIP i Darko Buković, direktor te nagrade i online radija Poslovni FM.
Da ima puno prostora i za izvoz domaćih franšiza pokazuju primjeri lanjskih nagrađenih rent-a-car Carwiz Internationala i Surf ‘n’ Friesa te glavnog ovogodišnjeg dobitnika nagrade Muzeja iluzija.
Muzej iluzija nagradu je ove godine osim za Franšizu godine 2022 dobio i za najbolju hrvatsku izvoznu franšizu te za najveći izvozni iskorak. Time će predstavljati Hrvatsku na sajmu franšiza u Frankfurtu te se natjecati za europsku nagradu “The 2023 European Franchise Award” krajem rujna u Bruxellesu.
Muzej iluzija od svojih početaka 2015. proširio se iz Zagreba na više od 40 lokacija u 25 država diljem svijeta. Prema planu, ured i muzej otvaraju ove godine i u Atlanti te u još nekoliko gradova u SAD-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu