Smjer razvoja kontaktnih centara i najnovija tehnološka dostignuća bile su teme godišnje call centar konferencija koja je u Zagrebu u organizaciji Hrvatske call centar udruga i uz medijsko pokroviteljstvo Poslovnog dnevnika okupila mnogo sudionika.
Kompanije koje imaju kontaktne centre trebaju pronaći balans između potreba i očekivanja korisnika, motivacije djelatnika te ciljeva kompanije i očekivanih prihoda, zaključeno je na okruglom stolu. Istaknuta je važnost motivacije djelatnika kako bi mogli korisniku dati pravu informaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu