Mornari izreklamirali Split

Autor: Marija Crnjak , 10. prosinac 2015. u 14:12
Foto: PIXSELL

‘Harry Truman’ donio je zaradu ugostiteljima, ali i turističku promociju na dalekom američkom tržištu.

Ludi provod tisuća članova posade američkog nosača zrakoplova u Splitu, i to baš U vrijeme Adventa kad je grad življi nego inače u zimskom periodu, neprocjenjiva je promocija splitskog i hrvatskog turizma, ističu turistički djelatnici koji su ujedno jako zadovoljni i dosadašnjim rezultatima splitskog turizma.

Kako je poznato, u Splitu je u posljednjih nekoliko dana uživalo gotovo pet tisuća članova posade broda "Harry Truman" koji je do jučer bio usidren u splitskoj luci. "Iako gosti s nosača zrakoplova nisu ostvarili noćenja, dolazak tog broda Splitu je donio povećanu potrošnju u ugostiteljskim objektima, suvenirnicama, ali i promociju destinacije na dalekom američkom tržištu. Inače, Split je ovih dana pun i zbog Adventa čiji sadržaji privlače i domaće i strane goste. Otvorena je većina splitskih hotela i jedan manji broj hotela u županiji, s obzirom da se Advent obilježava primjerice i u Makarskoj", ističe Joško Stella, direktor turističke zajednice Splitsko dalmatinske županije.

 

14,5milijuna

noćenja ostvareno je u Splitsko dalmatinskoj županiji

Stella podsjeća na značajan porast broja dolazaka i noćenja u županiji u 2015. godini. Prema posljednjim podacima,  u županiji je od siječnja do kraja studenog ove godine ostvareno 14,5 milijuna noćenja, što je porast od 8,4 posto, odnosno 2,5 milijuna dolazaka, što je 9,3 posto više nego 2014. Samo u studenom ostvareno je 23 tisuće dolazaka, što je rast od 13,5 posto te 71 tisuća noćenja, ili 25 posto više nego prošlog studenog. "Posebno smo zadovoljni rezultatima posezone, primjerice u listopadu smo imali rast britanskih gostiju za čak 39 posto nego lani. To je rezultat naših ulaganja u marketing, posebice u online oglašavanje, što je Splitu donijelo više letova i gostiju", kaže Stella.

Kakvi će biti rezultati posjećenosti za vrijeme Adventa teško je predvidjeti, no očekuje se rast u odnosu na prošlu godinu. Ovogodišnji splitski Advent odvija se na nekoliko lokacija, od velikog božićno-novogodišnjeg sajma na Rivi gdje se u slikovitim kućicama prodaju božićni ukrasi, prikladni suveniri, darovi, knjige, odvijaju koncerti i predstave, uz ugostiteljsku ponudu. Šestu godinu za redom odvija se i "Gastroadvent" u koji su uključeni splitski restorani i hoteli koji poslužuju prigodna jela, a ove godine tema su bademi. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Istresli jaja.kupili belo i prenijeli viruse.daleko im kuca bila od nas.

Čuli smo da su milostive iz istoka bile spremne za povećane poslove ..ali, nismo obaviješteni
koliko su oprihodovale tih dana ….

New Report

Close