Moramo vratiti dio proizvodnje iz dalekih zemalja u Europu, stvoriti drugačije načine akvizicije novih korisnika sad kad smo više digitalizirani, pronaći balans između rada od doma i rada iz ureda, ugraditi privatnost u sve naše usluge i proizvode te potpuno digitalizirati odnose s investitorima.
Sažetak je to glavnih točaka na koje naglasak kani staviti čelnik Deutsche telekoma Tim Höttges u narednom razdoblju, koje opisuje kao potencijalnu novu Renesansu.
Izvršni direktor DT-a, kompanije koja je većinski vlasnik HT-a, u utorak je na otvaranju prve, isključivo virtualne inačice Digital X-a, konferencije koju organizira treću godinu zaredom i koja je među najvećim poslovnim događanjima u Europi, istaknuo da ćemo sva ta rješenja morati inovirati.
U posljednje dvije godine Digital X konferencije okupile su offline i online više od 50.000 posjetitelja. Sad cilja na njih više od 20.000, a dodatan mamac je i predavanje koje će održati Edward Snowden.
‘Katastrofa za sve’
Tim Höttges naglasio je da DT, koji je usprkos pandemiji zabilježio u prvom tromjesečju rast prihoda od 2,3% na 19,9 mlrd. eura uz skok neto dobiti od 8,5% na 1,3 mlrd. eura, posluje stabilno, ali i da u ovakvim situacijama nema pobjednika.
“Korona je katastrofa za sve i signal da ne smijemo izgubiti poniznost i postati cinični, ali i prilika iz koje smo mogli vidjeti da se ljudi mogu prilagoditi svemu te je DT u posljednja dva mjeseca mnogo toga naučio što može napraviti bolje”, kaže Höttges.
Dodao je da se prije svega moramo prepoznati manipulacije poput naklapana o 5G-u i koroni, Billu Gatesu i čipiranju te da je korona razvijena u kineskom laboratoriju te se umjesto lažnim racionalizacijama okrenuti stvarnim inovacijama.
Govoreći o državi, šef DT-a, pozvao je Vlade da ubrzaju planove za 5G, digitalno zdravstvo i digitalne medije. Naglasio je da države moraju postati nosioci novog puta digitalizacije. Poseban važan element u tome je, pojašnjava, nova imovina – podaci. “Podaci su novo zlato, nova nafta i ne smijemo izgubiti podatke od nekih platformi”, kaže Höttges.
Dodaje da se više nikad ne smije dogoditi da se u Njemačkoj ne mogu proizvesti maske za lice nego da se ovisi o uvozu takvih stvari s dalekih tržišta.
Nabavni lanci
“Nabavni lanci mogu se ponovo srušiti zbog nekog razloga i moramo razmišljati o tome da ne smijemo biti u situaciji da ne možemo isporučiti usluge i proizvode svojim korisnicima”, kaže Höttges.
Naglasio je da je DT u ovoj krizi zabilježio nikad manje bolovanja te čak 25 posto povećanu produktivnost svojih zaposlenika otkako su ljude poslali da rade od doma i zato će telekom implementirati hibridnu strategiju rada koja će uključivati i rad od doma.
Höttges pojašnjava da je to pak stvorilo nove izazove, jer sad je tvrtki postalo važno kakvu kameru, slušalice i drugu tehniku zaposlenici koriste kod kuće, kao i da li su obrazovani za korištenje novih tehnologija.
Naveo je da je to prilika za sve poslovne korisnike DT-a. Dodatno, priliku vidi i u traženju novih načina kako raditi na akviziciji novih korisnika kad oni više nisu samo u fizičkim trgovinama već i na internetu te tu prostor vidi u inovacijama.
“Sada do korisnika moramo ići proaktivno na nove načine”, kaže Höttges. Dodaje da je sretan što DT ima tako snažan brend s obzirom na to da su se korisnici u krizi okrenuli poznatim i provjerenim brendovima te naglasio da je sad pravo vrijeme za investicije u jačanje brenda.
Za kraj, istaknuo je da u pristupu korisnicima, koji su sada više nego ikad izloženi na internetu, ključno naglasak staviti na privatnost. “Privatnost mora biti utkana u sam dizajn novih proizvoda i usluga”, zaključuje Höttges
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu