U digitalnoj kampanji Biraj Zeleno koju je Nestlé Adriatic pokrenuo tijekom ljetnih mjeseci, mladi u Hrvatskoj pokazali su kako su zainteresirani za temu zaštite okoliša i kako su spremni naučiti više.
Kampanja se sastojala od edukativnih članaka u kojima su se uz pomoć relevantnih stručnjaka dijelili praktični savjeti o smanjuju količine upotrebe vode, plastike i upravljanja otpadom, s naglaskom na otpadu od hrane, a poznati hrvatski influenceri na maštovite načine pokazivali su kako ih provode u praksi u čemu ih je podržalo više od 25.000 pratitelja.
Važni ambasadori kampanje Biraj Zeleno bili su i zaposlenici kompanije koji su se i sami aktivno uključili. ˝Povrh globalne obaveze da će do 2025. godine 100 posto naših pakiranja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti ili reciklirati, Nestlé u Hrvatskoj aktivno potiče zaposlenike da pozitivno utječu na okoliš.
Korištenje jednokratne plastične ambalaže sveli smo na minimum te potičemo sortiranje i recikliranje otpada unutar ureda, a naši zaposlenicu sudjeluju i u akcijama čišćenja u regiji kroz koje smo prošle godine prikupili 500 kilograma otpada iz okoliša.
Ove godine po prvi puta otišli smo i korak dalje, pokrenuvši edukativnu kampanju ,,Biraj Zeleno’’ koja ima za cilj podizanje svijesti građana sa željom da motiviramo što veći broj ljudi˝, objašnjava Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.
U kampanji je stručnjak za vodne resurse Željko Dadić,. istaknuo kako je na svima nama da bogatstvo čiste vode očuvamo od onečišćenja, a Aleksandra Anić Vučinić, predsjednica Hrvatske udruge gospodarenja otpadom govorila je o temi plastike i upravljanja otpadom.
Smanjenje otpada od hrane postaje sve aktualnija tema za očuvanje okoliša jer se u Hrvatskoj prema posljednjim istraživanjima baca čak 75 kg hrane godišnje po jednom stanovniku. Prema statističkim podacima se u EU baca hrane u vrijednosti oko 150 milijardi eura godišnje.
Marijan Katalenić, stručnjak za sigurnost i kvalitetu hrane istaknuo je u kampanji kada bi se ta svota novaca utrošila na razvoj obnovljive potpuno razgradive ambalaže, kao i u dobar distributivni lanac i punktove za doniranje hrane potrebitima, tada bi se sačuvao okoliš, ali i ljudski životi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu