Čak 73 % učenika u školi nije podučavano organizacijskim vještinama, a 78 % maturanata smatra da bi u školi bili uspješniji da su vještiji u organizaciji.
Pokazalo je to istraživanje koje koje je među 200 zagrebačkih maturanata provela Kristina Brkić, profesionalna organizatorica. U istraživanju je sudjelovao jednak broj maturanata gimnazija i strukovnih škola
Zagrebački maturanti smatraju da bi ih se organizacijskim vještinama trebalo podučiti u sklopu sata razredne zajednice. “Istraživanje nam je otkrilo da su maturanti svjesni važnosti organizacijskih vještina i žao im je da njihove osnove nisu naučili u školi. Trenutačno njihova organiziranost najviše ovisi o poduci i usmjeravanju roditelja, no to nije dovoljno dobro rješenje. I sami su maturanti svjesni da bi uz sustavnu poduku organizacijskim vještinama imali bolje ocjene”, ističe Kristina Brkić.
Podjednako si maturanata za vlastitu organiziranost daje ocjene 3 i 4. Njih 38% smatra se vrlo dobro, a 36 % osrednje organiziranima. Najviše poteškoća maturanti imaju s organizacijom vremena. Samo 9% učenika uvijek sve obavlja na vrijeme. Čak 5% njih nikada ništa ne stiže obaviti u zadanom roku. Najveći kaos maturantima vlada među zbirkama – 16% ih zbirke knjiga, cd-ova i sličnih stvari drži u potpunom neredu, a 8% njihovih vršnjaka ima ih odlično organizirane po određenom kriteriju.
S druge strane, maturanti pokazuju veliku pedantnost kad je njihovo računalo u pitanju. Čak 36 % ih svaku datoteku ima razvrstanu u odgovarajuću mapu, a većinu datoteka ima organizirano 35 % maturanata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu