Ministarstvo turizma i sporta okreće se društvenim mrežama, uskoro su i na Linkedinu

Autor: Marija Crnjak , 28. rujan 2020. u 12:19
Nikolina Brnjac/ Davorin ViŠnjiĆ/PIXSELL

Crnić: Ideja je povezati se što bolje s oba sektora i poslovnom zajednicom koja je jako aktivna i široka, otvoriti nove kanale za komunikaciju te objavu naših brojnih informacija.

Ministarstvo turizma i sporta aktiviralo se a društvenim mrežama, putem kojih planiraju pojačati komunikaciju sa sektorom i javnošću, kako u turizmu tako i u segmentu sporta koji je u koronakrizi također značajno nastradao. Nakon pokretanja stranica na Facebooku i Twitteru, u narednim danima sprema se i pokretanje Instagrama i Linkedina, najavila nam je Ivana Crnić, glasnogovornica MINTS-a koja vodi projekt.

“Ideja je povezati se što bolje s oba sektora i poslovnom zajednicom koja je jako aktivna i široka, otvoriti nove kanale za komunikaciju te objavu naših brojnih vijesti i servisnih informacija koje se često nemaju gdje vidjeti, od otvorenih natječaja nadalje. Također, to mogu biti kanali za promociju brojnih poslovnih aktivnosti u oba sektora, dobrih projekata, akcija, poduzetnika”, istaknula je Crnić, koja je zasad vrlo zadovoljna  odazivom korisnika.

Primjerice ovog vikenda, povodom Svjetskog dana turizma koji se obilježava na temu ruralnog razvoja, MINTS je objavio poziv u kojem se traži najbolja fotografija vezana uz temu, što je samo u nedjelju privuklo 40-tak korisnika koji su poslali svoje privatne fotografije s odmora. Dva su pravila, fotografija mora biti snimljena u Hrvatskoj, i autor fotografije mora biti suglasan s objavom na Facebook stranicama MINTS-a. Najbolji autor na adresu će dobiti promo paket Hrvatske turističke zajednice.

Komentirajte prvi

New Report

Close