Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, boravit će sljedeći tjedan u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, gdje će sudjelovati u organiziranim aktivnostima s ciljem promocije hrvatskog turizma.
Tako će se u ponedjeljak, 23. veljače 2015. godine, u New Yorku održati večera u organizaciji Hrvatske turističke zajednice na kojoj će se američkim turoperatorima, novinarima i bloggerima naša zemlja predstaviti kao eno gastro destinacija. Večera je predviđena u restoranu Delmonico's, a američkim partnerima će biti prezentirana hrvatska vina te hrana koja se sljubljuje s odabranim vinima.
Sljedećeg dana će ministar i direktor nazočiti predstavljanju hrvatskog vinskog klastera pri HGK na sajmu u Astor centru u New Yorku. Na događanju će sudjelovati 22 vinarije, odnosno proizvođača vina, a održat će se i dvije masterclass radionice (Taste Croatia – Discover Croatia i American Winemakers who fell in love with Blue Adriatic). Cilj prvog masterclassa je približiti američkoj publici hrvatska vina i njihovu raznolikost, a drugog upoznavanje s uspješnim Amerikancima koji su investirali u proizvodnju vina u Hrvatskoj.
Nakon New Yorka, ministar Lorencin i direktor Ivičić sudjelovati će na svečanom predstavljanju izravne avio linije Toronto – Zagreb, koju od lipnja ove godine uvodi SkyGreece Airlines. Događanje će se održati 26. veljače 2015. u Baqka Gallery Cafe. Također, tijekom boravka u Torontu ministar i direktor će se susresti sa glavnim touroperatorima i agentima te odraditi nekoliko intervjua s predstavnicima medija.
Regija Sjeverne Amerike među najvažnijim je emitivnim regijama svijeta. Prema podacima UNWTO-a turisti iz SAD-a su među najvećim potrošačima na putovanjima. Najčešći motivi putovanja američkih turista su odmor, posjeta prijateljima i rodbini te posao. Od 2009. godine Hrvatska bilježi kontinuirani rast turističkog prometa s tržišta SAD-a. Prema podacima sustava turističkih zajednica u 2014. godini zabilježeno je više od 260 tisuća dolazaka turista iz SAD-a koji su ostvarili više od 727 tisuća noćenja. Rast dolazaka u 2014. u odnosu na 2013. godinu iznosi 18 posto, a noćenja 17 posto čime su stope rasta s tržišta SAD-a među najvišima u prošloj godini. Udjel tržišta SAD-a u ukupnom broju noćenja u 2014. godini iznosi 1 posto.
Hrvatska također bilježi i kontinuirani rast turističkog prometa s kanadskog tržišta na kojem je prošle godine ostvareno više od 80 tisuća dolazaka (rast od 19 posto) i 231 tisuća noćenja (rast od 15 posto). Prema istraživanjima i najavama, Hrvatska je na američkom i kanadskom tržištu percipirana kao neotkrivena i top nadolazeća europska destinacija s obiljem povijesno-kulturnih sadržaja i pristupačnom ponudom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu