Milanović: Sastanak s direktorom Gazproma trebalo je dogovarati službeno, a ne preko lobista

Autor: Poslovni.hr/Hina , 01. srpanj 2014. u 15:58
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Direktor Gazproma dolazi u RH.

Predsjednik Vlade Zoran Milanović izjavio je danas da će, ako direktor Gazproma dolazi u Hrvatsku, naći vremena primiti ga, no, istaknuo je, takvi se sastanci ne mogu dogovarati preko lobista i posrednika, nego službenim kanalima.

Zoran Milanović je rekao kako će vidjeti o čemu se tu konkretno radi. "Imamo ogranak Južnog toka koji je zapečaćena stvar. Nažalost, nismo dio Južnog toka jer je prošla Vlada to dosta ignoratski tretirala i odbila rusku stranu. Što se tiče istraživanja nafte i plina u Jadranu, vrlo rado, ali na to ima pravo svatko tko je spreman ući u koncesiju i za to platiti", rekao je premijer Milanović danas u Gunji. Ponovio je kako neće dopustiti da se Hrvatska pretvori u geopolitčki prostor nadmetanja između Rusa i Amerikanaca. "Dakle, prema svima jednako kad je posao u pitanju", poručio je.

Komentirajući rezultate izbora za vukovarskoga gradonačelnika, na kojima je pobijedio Ivan Penava (HDZ), ocijenio je kako će sad ćirilica prestati biti tema te da će " vjerojatno i natpis na HDZ-u biti na ćirilici."

"Izbori su bili demokratrski. Nije nijedan glas ukraden. Ako su ljudi došli autobusom, a imaju pravo glasa i sve je po zakonu, došli su autobusom", rekao je, dodajući kako od onih koji su "za dlaku dlake" dobili izbore očekuje da shvate posao odgovorno, a ne, kako je istaknuo, "huškački kako su se ponašali do sada". Poručio je da će se prava manjina u Vukovaru poštovati kao do sada jer za njih jamči hrvatska Vlada.

"Hrvatski zakoni će se provoditi, i to svatko, pa i oni koji su dobili izbore, mora shvatiti, ali sada očekujem i ovako i onako da potpuno promijene ploču. Sad će to prestati biti tema i sad će vjerojatno i natpis na HDZ-u biti na ćirilici. Sto posto", ustvrdio je Milanović.

U vezi s godišnjicom hrvatskog pridruživanja Europskoj uniji, rekao je kako je Hrvatska vrlo solidna u korištenju europskih fondova i bit će u tom segmentu još bolja.

"Spadamo u organiziranije nove članice EU", ustvrdio je Milanović i dodao da Hrvatska od Europske unije treba uzeti svaki euro i kunu koju može jer je sve do godinu nada unazad većinu svojih velikih potreba financirala sama.

"Za ono malo što tražimo bit ćemo jako uporni. Tu mislim i na neke velike infrastrukturne projekte kao što je Pelješki most i na niz drugih projekata koji nisu tako vidljivi, ali znače puno određenim sredinama", rekao je, dodajući kako je cilj Vlade da sve javne investicije u najkraćemu mogućem vremenu potpuno izađu iz hrvatskog proračuna.

Ocijenio je da je Hrvatska u posljednje 2,5 godine postala mnogo uređenija država s "puno manje korupcije" te je istaknuo kako vjeruje da u općoj ocjeni rada Vlade moraju prevladavati činjenice, "pa makar i za dlaku".

"Pokušavamo neke stvari promijeniti, definitivno više nego itko do sada, ali to očito nije dovoljno na način da bi zadovoljilo mene, ali vjerojatno i većinu građana Hrvatske, ali alternativa je stagnacija i povratak na staro, a zna se šta je staro – potrošnja, raspipanje i pljačka. Dok sam ja predsjednik Vlade, tako neće biti", poručio je Milanović.

Predsjednik Vlade Zoran Milanović danas je bio na poplavljenom području županjske Posavine, a obišao je Rajevo Selo i Gunju.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Plan 21 jedan je Poučku moše Pijade sa 2. Zasjedanja AVNOJa kojem je glavni cilj bio osiromašenje građana.

Zanimljivo, PLAN 21;
“The overall intent of Agenda 21, which can be best described as neo-feudalism, is to expand government power at the expense of individual liberties by making the population more dependent on city infrastructure controlled by the government.

Some of the current urban planning trends of Agenda 21 include but are not limited to:

– The closure of rural land for public use and the erosion of rural property ownership

– The development of “multi-use” condos with the first floor designated for businesses catering to the tenants above, encouraging condo dwellers to remain close to home much like serfs from the Middle Ages

– The purposeful lack of easy freeway access in cities which similarly ensures that residents never venture far from their neighborhoods

– The construction of expensive and inefficient public rail systems in cities in order to increase centralized government control while also reducing – and even outright banning – the use of private transportation such as cars

– The accelerated implementation of toll roads, especially toll roads that discourage driving by increasing prices for traveling alone or for driving in “congested” areas

– Utilities monitored by “Smart Meters” which can be controlled – and shut off – remotely by public utility companies

While Agenda 21 proponents constantly suggest that the program is simply “voluntary,” this is a moot point when so many American cities are already implementing Agenda 21 which clearly benefits the government at the expense of its citizens.”

Kojih lobista?

New Report

Close