Predsjednik Vlade Zoran Milanović je na Vladinoj Facebook stranici sinoć objasnio zašto se ide u monetizaciju autocesta, rekavši da kada koncesionar odmah jednakratno uplati naknadu, najveći dio duga autocesta bio bi odmah vraćen i tako bismo izbjegli dugotrajno plaćanje kamata za kredite.
"Državi bi ostao sav prihod od trošarina na benzin, a to je 60 milijardi kuna kroz 25 godina. Novac od trošarine država bi mogla uložiti u gradnju, obnovu i održavanje lokalnih, županijskih cesta koje građani najviše koriste, pelješkog mosta. Jednako tako mogli bismo uložiti novac u željeznicu i u tom bi slučaju stranim bankama vratili duplo manje novaca, nego da im plaćamo 25 godina, jer bi na kamatama uštedjeli 30 milijardi kuna, dakle izbjegli bi kamatarenje", rekao je premijer Milanović u videozapisu objavljenom na Youtube i prenesenom na Facebook stranicu, odgovarajući na jedno od najčešćih pitanja građana s društvenih mreža zašto se ide u monetizaciju autocesta i postoji li drugo rješenje.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zoran objasnio[emo_smijeh][emo_smijeh] sada smo bez brige[emo_smijeh][emo_smijeh]
Potpisao sam tebi usprkos Zorane i vama ostalim komunističkim vlastodršcima i pobornicima jugoslovenskih političara.
Iako postoji niz razloga protiv monetizacije, ja sam se ograničio na podršku inicijativi samo vama usprkos kako biste čim prije sišli s vlasti.
Vas neka zainteresira kako se narod sve više organizira i provodi sve češće i sve ozbiljnije akcije protiv vas. Već nastaje nacionalni pokret koji vas više ne vidi u budućnosti Hrvatske nego negdje u ružnoj i završenoj povijesti.
Ubuduće ćete dobivati samo glasove očajnika koji će vas pokušati zadržati na vlasti samo radi vlastitih interesa ali to je minorna skupina koja više neće moći nadvladati većinu koja želi Hrvatsku da bude po mjeri Hrvata.
To je bar jasno , namjeravali su prodati Dalmatinu na 45 godina za sitnu lovu samo da bi preživjeli na vlasti još 12 mjeseci do izbora.
Isto tako su SDP + HNS 2002. prodali 25 % INE MOLU da bi preživjeli još godinu dana na vlasti.
Onaj Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom: Zagorske vinske ceste.
Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.
I to nije sve :
Štetočine će potpisati da Hrvatska jamči prihod koncesionaru ako promet neočekivano padne !
Cestovni sindikat počeo je prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe
Zamislite ,
onaj Krapinski mužek sa ženinim prezimenom nama prijeti :
1.-ako nećemo monetizirati autoceste neće biti plaća i mirovina !
i
2.-ako nećemo monetizirati autoceste neće biti Pelješkog mosta !
Dali bi ga institucije sistema zbog tih prijetnji trebale procesuirati u Remetincu ?
evo-istine-o-monetizaciji-autocesta
Više od milijardu eura duga past će na proračun
Trošarine već preusmjerene HC-u i HŽ-u
Zašto se autoput koncesionaru isplati, a državi ne?
Monetizacijom se krši zakon
http://www.index.hr/vijesti/clanak/culi-smo-milanovicevu-verziju-a-sad-evo-istine-o-monetizaciji-autocesta/777673.aspx [index.hr]
Uključite se u raspravu