Analiza pokazuje da je Zoran Milanović u pretkampanji za predsjedničke izbore (posljednjih 30 dana) potrošio gotovo 8 tisuća eura za digitalno oglašavanje. HDZ-ov kandidat za predsjednika Dragan Primorac potrošio je tek nešto malo manje, 7648 eura.
Ostali kandidati troše daleko manje na digitalno oglašavanje. Ivana Kekin, kandidatkinja Možemo! uložila je tek 1635 eura, Marija Selak Raspudić, nezavisna kandidatkinja još manje – 373 eura, a Miro Bulj manje od 100 eura.
“Ako pogledamo testiranje poruka i vizuala, segmentacije publike i zapravo cjelokupne optimizacije digitalnog oglašavanja, to jedino rade Ivana Kekin i Dragan Primorac jer testiraju opcije i formate. Na TikToku, sadržajno, ali i brojčano, dominira Ivana Kekin koja gradi prepoznatljivost na efektnoj kritici HDZ-a, ali i opuštenim videima o kuhanju koji je prikazuju u potpuno drugom svjetlu. Dragan Primorac za sada samo prilagođava sadržaj s ostalih društvenih mreža, a Milanović se oslanja na suradnje s influencerima i fanovima koji dijele njegov sadržaj umjesto njega. Najoriginalnija fora na TikToku do sada je guranje u prvi plan supruga Marije Selak Raspudić, Nine Raspudića, u formatu “prvog gospodina”. Najveći budžet se i dalje ulaže u Meta oglašavanje”, sažeo je Sandro Hamzić iz Narativ komunikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu