Tvrtka CorteCros, dio korporacije Cortec u vlasništvu Borisa Mikšića otkupila je zgradu u Kaštel Sućurcu od Inine tvrtke kćeri Crosco i sada je stopostotni vlasnik logističko-distributivnog centra (LDC) nadomak Splita.
Kako izvještavaju iz Mikšićeve tvrtke, CorteCrosov LDC proširio je svoj proizvodni pogon te skladišne kapacitete i time je postao glavni europski proizvodni i distributivni centar kemijskih proizvoda za zaštitu od korozije pod licencom Cortec korporacije. Ovim je Mikšić, kaže, udvostručio svoj biznis u Hrvatskoj.
“Kad smo krenuli u realizaciju centra u Splitu, cilj nam je bio pozicionirati Hrvatsku kao glavni strateški centar u Europi za ekološku tehnologiju zaštite od korozije.
Pet godina poslije mogu ponosno reći da smo u tome i uspjeli. Naša korporacija iz svojih kapaciteta u koje spadaju EcoCortec, logistički i proizvodni centar u Splitu te uredi u Zagrebu, opskrbljuje Cortecovim proizvodima tri kontinenta. Hrvatska je sada strateška točka Cortec korporacije što je i bio moj cilj kada sam davne 2004. počeo ulagati u našu zemlju”, kaže Mikšić.
Dodaje da trenutačno zapošljavaju više od 100 ljudi i rastu nevjerojatnom brzinom, a tvrtka je prošle pandemijske godine ostvarila rast prodaje od 20%, dok je sam EcoCortec imao rast prodaje od čak 45%.
Naime, Mikšić je i vlasnik kompleksa tvornica bioplastike u Belom Manastiru, EcoCortec, koje su specijalizirane za proizvodnju “zelenih“ folija za pakiranje. Iz tvornica u Baranji i Dalmaciji svojim proizvodima opskrbljuje cijelu Europu, ali i Aziju i SAD.
U sklopu logističkoga centra u Splitu nalazi se i novoopremljeni laboratorij u kojem se provode testiranja prema ASTM i ISO standardima.
“Glavni smo opskrbljivač antikorozivne zaštite za najveće svjetske igrače automobilske proizvođače Mercedes, Volvo, Ford, Toyotu te druge važne sustave kao što su Bosch, IBM, General Electric, Caterpillar, Rolls Royce grupa, Ruske željeznice, Končar, MORH, ExxonMobil, Airbus i druge.
Pandemija koja je nažalost zahvatila cijeli svijet nije ni najmanje ugrozila naše poslovanje, dapače ostvarili smo rast i u toj za mnoge teškoj godini”, zaključuje američko-hrvatski poduzetnik Boris Mikšić koji je dosad u svoj biznis u Hrvatskoj uložio oko 20 mil. eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu