Mercedes će ovih dana napokon ponovno otvoriti izložbeno-prodajni prostor u Zagrebu: prvi automobili za show room su već stigli, a prvi će ih kupci moći pogledati za dva tjedna, najavljeno je na druženju s novinarima u srijedu u Zagrebu.
Poslovni prostor Emil Frey Auto centra, na bivšoj lokaciji posrnuloga Eurolinea u Kovinskoj ulici, trebao bi biti nova – stara destinacija za sve ljubitelje legendarnoga njemačkoga automobilskog brenda. Kada je prije tri godine Euroline, dotadašnji zastupnik Mercedes-Benza za Hrvatsku, zapao u probleme, došlo je do velikog pada prodaje luksuznih automobila iz Stuttgarta. S gotovo 900 automobila u 2009., njihova je prodaja u 2012. spala na 298. Lani je prodano 338 osobnih automobila, a ukupno je isporučeno 738 vozila svih kategorija, što je bio rast od 72 posto. U studenom je Mercedes imenovao švicarsku tvrtku Emil Frey za novog zastupnika na hrvatskom tržištu.
738vozila
prodao je lani Mercedes u Hrvatskoj
Generalni zastupnik formalno je registriran pod imenom Star Import, no njegova maloprodaja ide preko brenda Emil Frey. Iako se u dva mjeseca nije moglo učiniti puno, neslužbeno se doznaje da je u drugoj polovici godine u Hrvatsku uvezeno više Mercedesa nego pojedinačno njihovih glavnih konkurenta, BMW-a i Audija. Novi je čelni čovjek Mercedesa u Hrvatskoj Heinz Schneiter, direktor Star Importa, koji ima velike planove za svoj brend. Već ove godine planira prodati 750 osobnih automobila Mercedes i Smart, 210 kombija te 125 kamiona. Predstavljen je i novi upravljački tim prodajnoga centra Emily Frei koji je zadužen za prodaju. Glavni direktor je Ante Duvančić, dok je za prodaju zadužen Saša Bitterman.
U Star Importu glavni za prodaju i distribuciju bit će Igor Geršak. Duvančić je već nekoliko desetljeća vezan uz autobiznis, a karijeru je gradio u njemačkim brendovima Opel i Ford, iz kojeg je i došao u Mercedes. Bitterman je pak već 17 godina vezan uz ovu njemačku marku automobila. Bio je u Eurolineu, a nakon njegova sloma vodio je prodaju Mercedesa za male distributere – Škojo, Gašparić i Jolly. Igor Geršak dolazi iz Slovenije, gdje je posljednjih 12 godina proveo u Autocommerceu, koji je zastupnik Mercedesa u Sloveniji.
Auto godine je Mazda 3, najbolji poslovni automobil Škoda Octavia
Sve trgovce i distributere muče iste brige
Mazda 3 hrvatski je automobil 2014. u izboru Hrvatske automobilske udruge (HAU), koja je u srijedu Mazdinu distributeru u Hrvatskoj uručila nagradu "Zlatni kotač". Tom je modelu ujedno pripala nagrada u automobilskoj srednjoj, C klasi. U A segmentu malih gradskih automobila najboljim je izabran Mitsubishi Space Star, a u B segmentu Nissan Note. Najbolja kompaktna limuzina je Toyota Corolla, a poslovni automobil Škoda Octavia. Nagrada za najpovoljniju kupnju pripala je Fordu Focusu. Skup "Cestovni promet u 2013.", koji je uslijedio nakon dodjele nagrada, protekao je u sumornim tonovima, jer su trgovci i distributeri suočeni s padom prodaje. Lani je, po podacima agencije Promocija Plus, prodano nešto manje od 28 tisuća novih automobila, što je 11,3 posto manje nego 2012. godine.Prodaja novih automobila još je veoma daleko od godina prije krize, kada se u Hrvatskoj prodavalo znatno više automobila – primjerice 2007. godine 82.664, a 2008. godine 88.265. Već 2009. godine broj prodanih novih automobila pao je na 44.891.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Poslovni automobil godine je Škoda Octavija ?
Kakvi poslovi takav i poslovni auto.
Gdje su ona vremena kada su uspješni poslovni ljudi vozili Mercedese?
Audi ?
Sve su to auti , ali Mercedes je Mercedes.
Ti novi Audi već su se pokvarili.
Kada sve zbrojite i oduzmete:
Mercedesi su jeftini.
I država je za premijera,predsjednika i predsjednika sabora prešla na A8 zbog skupljeg Mercedesa…teško da će se vratit na stare brojke jer to su debelo preskupi automobili za siromašno tržište poput Hrvatske. Sa Audija se nijedna vlast neće usudit prelazit na skuplji Merc
Uključite se u raspravu