Mercator objavio na što će se fokusirati u 2013.

Autor: Poslovni.hr , 03. prosinac 2012. u 13:56
Igor Maroša

U četvrtak, 6. prosinca Mercator u zagrebačkoj Savici otvara market, a bit će otvorene i dvije novouređene trgovine u Karlovcu 5.12. i Velikoj Gorici 13.12.

Član uprave Mercator Grupe zadužen za područje trgovačkog poslovanja na slovenskom i hrvatskom tržištu Igor Maroša, predstavio je strategiju kojom vodstvo u nadolazećem periodu planira Mercator u Hrvatskoj cjenovno i lokacijski približiti svim kupcima, te najavio otvorenje trgovina manjih formata, a već u srijedu, 6. 12. otvara se market na zagrebačkoj Savici.

Europski trend razvoja trgovina manjih formata, cjenovno prilagođenih kupcu, Mercator je integrirao u svoju strategiju poslovanja za razdoblje 2013.-2016, priopćeno je iz Mercatora. Tako u četvrtak, 6. prosinca u zagrebačkoj Savici otvara market, a paralelno s time, bit će otvorene i dvije novouređene trgovine u Karlovcu 5.12. i Velikoj Gorici 13.12. Pored razvoja s manjim formatima, Mercator se već u 2012. fokusirao na mijenjanje cjenovne percepcije, stoji u priopćenju.

Najnovije istraživanje GFK koje prati stanje u trgovini s aspekta potrošača te kretanje cijena trgovaca prema kriterijima praćenja FMCG košarice u 3. kvartalu 2012., pokazuje da je Mercator svoje cijene u protekle dvije godine smanjivao te ih je u rujnu cijene snizio za 5 posto u odnosu na početak promatranog razdoblja, dok je Getro, u istom razdoblju svoje cijene smanjio za 15,7 posto, odnosno najviše od 7 promatranih trgovaca, stoji dalje u priopćenju.

„Mercator je danas cjenovno pristupačna trgovina. Posljednjih godinu dana intenzivno radimo na kategoriji cijena što dokazuju i istraživanja, a pritom zadržavamo standard ugođaja u kupnji kao konkurentsku prednost. Daljnji razvoj usmjerit ćemo na manje formate u urbanim područjima s fokusom na širenje maloprodajne mreže u Zagrebu, Istri i većim gradovima Hrvatske. Intenzivnije ćemo raditi na širini ponude naše trgovačke marke jer kupci sve više percipiraju njen omjer kvalitete i cijene u odnosu na uvriježene proizvode brendova“, izjavio je Igor Maroša .

U novoj strategiji ključna promjena bit će veća fokusiranost na prepoznavanje potreba kupaca, bolje upravljanje formatima trgovina i robnim grupama s usmjerenošću na zadovoljenje najširih segmenata kupaca, te razvijenu prodajnu mrežu i  formate, zaključuju iz Mercatora.  

Komentirajte prvi

New Report

Close