Mediteranska konkurencija zaoštrava bitku cijenama, famozna srpanjska rupa zahvatit će i dio lipnja

Autor: Poslovni dnevnik , 07. svibanj 2015. u 21:59
Hoće li ova sezona biti uspješna?/FOTOLIA

Nijemci još oklijevaju s bukingom, a sjeverni Jadran je, povrh svega, i u strahu od reprize lanjske serije kiša.

Unatoč natprosječno brojnim 'ponavljačima', turizam s puno neizvjesnosti ulazi i u sezonu 2015., piše Večernji list. Mediteranska konkurencija zaoštrava bitku niskim cijenama, famozna srpanjska rupa zahvatit će i dio lipnja, najveći europski putnici Nijemci još oklijevaju s bukingom, a sjeverni Jadran je, povrh svega, i u strahu od reprize lanjske serije kiša.

Nesigurnost u turističkim zemljama sjeverne Afrike ili Turske, koja trpi zbog susjedstva sa Sirijom, Hrvatskoj ne odmaže, ali ni to nije jamstvo uspješne sezone. Ovo je, prema pisanju Večernjeg lista 5 kritičnih točaka hrvatskog turizma.

1. Rani Uskrs
Najveći istarski hoteli računaju da će zbog ranog Uskrsa imati 10 pa i 25% manje  noćenja. Na minuse računaju duž obale 

2. Praznici
Školski praznici u južnim njemačkim pokrajinama počinju tek 1. kolovoza pa će najbrojnijih hrvatskih gostiju Nijemaca nedostajati kao i lanjskog srpnja

3. Cijene
Turska, Španjolska i Grčka manjak Rusa žele nadoknaditi svim sredstvima. Ruše cijene i 40% i odvlače pažnju od našeg Jadrana

4. Kišobran i more
Lani je čak i na obalama Baltika vrijeme bilo ljepše nego u nas, a gost kojem kišobrani na ljetovanju zatrebaju dvaput, treći put neće riskirati

5. Tiha konkurencija
Austrija polovicu od  svojih 37 milijuna turista privuče ljeti, a Njemačka ima više noćenja od Hrvatske 

Komentirajte prvi

New Report

Close