Mećava, Addiko: ‘Kod malih iznajmljivača najmanji rizik’

Autor: Domagoj Puljizović , 15. veljača 2024. u 22:00
Zimmer frei forum okupio je predstavnike brojnih industrija/G. Stanzl/PIXSELL

U Zagrebu su se okupili stručnjaci iz turističkog sektora i ‘hospitality’ industrije kako bi raspravili o specifičnim izazovima obiteljskog turizma.

U sklopu prvog izdanja Zimmer frei Foruma u organizaciji Irunda i Val grupe, u Zagrebu su se okupili stručnjaci iz turističkog sektora i ‘hospitality’ industrije kako bi raspravili o specifičnim izazovima obiteljskog turizma te otvorili horizonte njegovog razvoja u pogledu održavanja stabilnosti, podizanja efikasnosti i ostvarivanja dugoročne dobiti.

Jesu li kuće za odmor sigurne zone investiranja? O tome su raspravljali Nenad Mećava iz Addiko Banke, suvlasnik hotela San Canziano Leo Botteri, Martina Babić iz Sitno Holdinga te Bojan Bernik, direktor Morgan Codea.

Mali poduzetnici generator su hrvatskog gospodarstva, ali često im nedostaje financijskog znanja, rekao je Mećava. “Između 50 i 60% hrvatskog turizma pokrivaju mali iznajmljivači i obiteljski smještaj. Kod njih su rizici najmanji i najradije smo ih spremni podržati”, kazao je.

Tehnologija u turizmu ne može zamijeniti ljude, ali u nju je važno ulagati jer turistima može poboljšati apartmansko iskustvo, složili su se Viktor Hlača iz M+ grupe, Marko Mišulić iz Rentila i Aleksandar Raić iz Infobipa.

Zbog toga je danas važno da obiteljski smještaj ili hotelski lanac na svom webu ima implementiran instant-booking pa da korisnik bez komunikacije s objektom može rezervirati smještaj, smatra Mišulić.

“Jučer sam došao u Zagreb i odsjeo u apartmanu. Došao sam pred rampu parkinga, kliknuo link na mobitelu i u 11 navečer ušao u apartman. Nisam morao razgovarati ni sa kim, trebao mi je samo krevet i da uđem u apartman bez da me itko išta pita”, naglasio je.

Primjenu tehnologije u turizmu treba promatrati u funkciji propusnosti, dodao je Hlača pa objasnio: “Ako imam 12 apartmana i 12 gostiju, a dođu mi istovremeno, ne mogu se kao jedini djelatnik svima potpuno posvetiti. Tehnologija rasterećuje djelatnike i povećava ukupnu propusnost firme. No, za pravo ljudsko iskustvo potreban je ljudski kontakt”, zaključio je Hlača. 

Komentirajte prvi

New Report

Close