Tvorac prvog električnog superautomobila, inovator i poduzetnik Mate Rimac ulazi u krovnu organizaciju tehničke kulture Republike Hrvatske kao član Nadzornog odbora Hrvatske zajednice tehničke kulture. Rimac je potvrdio da je prihvatio poziv predsjednika Zajednice Ivana Vlainića te će rad tog tijela nadzirati zajedno s istaknutim hrvatskim stručnjakom za inovacije i poduzetništvo i profesorom sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta Markom Kolakovićem te istaknutim pedagogom tehničke kulture Dragutinom Labašem.
Rimac napominje da je Hrvatska zajednica tehničke kulture u posljednje četiri godine dala vjetar u leđa mnogim mladim ljudima u razvoju njihove ideje, a kako on dodatno želi pomoći da od tehničke kreacije imaju korist kako autori tako i cijelo društvo. Za ideju kaže da je ona, na žalost, sama po sebi bezvrijedna i sve dok se ne poveže s poduzetništvom ostaje samo na razini hobija. Spreman je 'zasukati rukave', biti ta spona s poduzetništvom i neposredna pomoć mladim kreativnim ljudima.
– Želim biti podrška predsjedniku Zajednice Ivanu Vlainiću koji je u svojoj dugogodišnjoj karijeri dao veliki doprinos razvoju tehničke kulture. Osobno se stavljam na raspolaganje kao savjetnik i onaj koji ima iskustva iz realnog života. Siguran sam da zajedno možemo učiniti veliki iskorak i ljudima pomoći u cjelokupnom složenom procesu od gole ideje do realizacije samog projekta. Vrijedna ideja ima smisla samo ako se od nje stvori dodana vrijednost i proizvod koji će otvoriti i nova radna mjesta. Na taj način inovacija može znatno pomoći gospodarstvu i podizanju standarda ljudi – kazao je Rimac, koji je i sam prolazio cijeli taj proces, od uspješnog učenika, preko studenta do poduzetnika.
– Kako bi se ideja realizirala u nešto ostvarivo potrebno je i 10 godina predanog rada. Važno je na pravi način prezentirati određenu ideju, a Zajednica može ljude preusmjeriti na pravi put. Svojim savjetima mogu pomoći u tome da inovativna rješenja iz svih područja tehničke kulture uspiju doći do toliko potrebnog investitora – dodao je.
Potencijal Mate Rimca prvi je prepoznao upravo predsjednik Hrvatske zajednice tehničke kulture Ivan Vlainić, pod čijim je mentorskim vodstvom i velikim znanjem iz područja elektrotehnike, strojarstva i robotike, Rimac 2006. godine zajedno s Lukom Bošnjakovićem u Puli osvojio 1. mjesto na Državnom natjecanju inovacija Arhimed. Zahvaljujući tom uspjehu, Mate Rimac i Luka Bošnjaković iste su godine dobili pravo nastupa na Svjetskom natjecanju mladih inovatora Seoul 2006. u Južnoj Koreji, gdje je Vlainić bio i službeni predstavnik izaslanstva Udruge inovatora Hrvatske. Također, ostvarili su pravo i na Međunarodnom natjecanju inovacija ARCA u Zagrebu, Međunarodnom natjecanju inovacija IENA u Nuernbergu te Međunarodnom natjecanju EUREKA u Bruxellesu. Na svim tim natjecanjima izborili su zlato i najviša priznanja.
– Mate Rimac pomoći će u izradi novih programa i projekata Hrvatske zajednice tehničke kulture, koji će kvalitetu obrazovanja djece i mladih te cjeloživotnog stručnog usavršavanja onih starijih podići na još veći nivo. Također, bit će nam i velika podrška u otkrivanju novih talenata – poručio je Ivan Vlainić, ističući kako je Rimac i sam sudjelovao u programima tehničke kulture koji su i doprinijeli njegovom snažnom uzletu u svijet tehnike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zapošljavanje kakvo trebamo može se postići samo visoko serijskom proizvodnjom elektromobila po prihvatljivoj cijeni za široke kupce. Tehnologiju imamo, brend imamo, treba nam projekt manager za organizaciju stručnjaka koje imamo ali smo raštrkani, za organizaciju plana i projekta.. Problem je što se i u DE prodaje samo 2% el. vozila. Problem je predugo punjenje. Jedino riješenje je brza izmjena baterija što daje dodatne mogućnosti za projekte stanica za izmjenu baterija i njihovo punjenje. Da ne govorimo o naprednijim sistemima el. motora.
Momak koji nije zavrsio srednju skolu moze puno toga osmisliti-financiran aifoniranjem budzeta RH
Uključite se u raspravu