Drugi Hrvatski festival hrane i vina održavat će se od 3. do 5. travnja u zagrebačkom Arena centru, no već tri tjedna prije tog termina s prijavljenih više od 300 sudionika potukao je rezultat iz 2012., kada je okupio 240 izlagača.
Bogatim asortimanom autohtonih i tradicionalnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda ponovno će svoja umijeća predstaviti brojna obiteljska gospodarstva i mali poduzetnici. Direktorica Festivala Đurđa Protić ističe kako centralnu poziciju ciljano daju upravo malim proizvođačima, koji teško nalaze put do polica velikih trgovačkih lanaca. Uz izložbeno-prodajni nastup najavljuje i niz edukativnih okruglih stolova na kojima će se raspravljati o mediteranskoj kuhinji, brendiranju hrvatskih vina na globalnom tržištu, pršuta i maslinova ulja, ali i o potencijalima ekološkoga uzgoja te ženskom poduzetništvu u eno-gastro svijetu.
Izdvaja i projekt Zaklada mladi kuhar, natjecanje učenika ugostiteljskih škola. Cilj je Festivala, ističe, promocija cjelovite nacionalne kuhinje i izgradnja imidža Hrvatske kao nove gastro-zvijezde na europskom nebu. Protić ne skriva zadovoljstvo što je ove godine uspjela okupiti sve hrvatske regije, pa će festivalski moto u gastro segmentu biti "kušajte ljubav na stolu." Napominje kako ovogodišnji Festival naglasak želi staviti na obiteljska gospodarstva u slavonskim županijama koja se uz proizvodnju hrane bave i ruralnim turizmom. "Većini nas more je u prvom planu, mi želimo pokazati da se u Baranji, Srijemu i Slavoniji nalaze brojne vrhunske destinacije koje, na žalost, u široj javnosti još nisu otkrivene i prepoznate kao ugodna mjesta za obiteljski odmor i izlete", naglašava Protić.
Festival je potporu dobio od ministarstava poljoprivrede i turizma, zagrebačkog Poglavarstva, Gospodarske i Obrtničke komore te većine županija, ali i Veleposlanstva Italije. Prvo festivalsko izdanje prije dvije godine privuklo je više od 15 tisuća posjetitelja, što je najbolji pokazatelj da je takva manifestacija i te kako dobrodošla na domaćoj enološko-gastronomskoj sceni, ocjenjuje Protić i dodaje kako vjeruje da će Festival vrlo brzo postati ključan i za prezentaciju i plasman hrvatskih proizvoda na partnerskim festivalima na europskom, ali i svjetskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu