Premda se broj prodavaonica mješovite robe, i to onih poznatih trgovačkih lanaca, iz godine u godinu povećava, za ostale koji na svojim policama ne nude ono što će uvijek, krizi unatoč, imati dobru prođu – hranu, piće i higijenske potreštine – ovo definitivno nisu sretna vremena.
Tezi da su šoping-centri "pojeli" trgovine na ostalim lokacijama, pogotovo u centru grada, svjedočimo svakog dana, pa tako i učestalom zatvaranju prodavaonica za koje bismo do prije koju godinu ruku u vatru dali staviti da nikada neće propasti, piše Slobodna Dalmacija.
Jedna od njih je i golemi prodajni centar tvrtke "Brodomerkur" na Sirobuji, koji je pred konačnim stavljanjem ključa u bravu.
Smanjen obujam posla, milijunski minusi, kao i iz godine u godinu sve manji broj zaposlenika… u svemu tome leže razlozi zbog kojih je ovo, u svoja zlatna vremena višestruko nagrađivano poduzeće, zatvorilo jednu od najprepoznatljivijih prodavaonica.
Društvo je inače, prema prikazanim poslovnim rezultatima za 2015. godinu, ostvarilo prihod u iznosu od 446.433 kune, što je prava sitnica u odnosu na rashode koji su iznosili 26.876.196 kuna, od čega je 7,5 milijuna kuna otišlo u stimulativne otpremnine.
"Brodomerkur" je također prijavio i 27 posto manji promet u odnosu na isto razdoblje 2014. godine, kao i 348 zaposlenih, kojih je 2014. bilo 28 posto više. Čisto ilustracije radi, 2009. u "Brodomerkuru" je plaću zarađivalo 665 ljudi.
Više o temi pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu