Hrabro su kao 24-godišnjaci zakoračili u poduzetničke vode, a danas imaju više od 100.000 kupaca

Autor: Ana Roksandić , 02. kolovoz 2024. u 08:07
Bračni par Janja i Drazen Pavetić vlasnici su tvrtke MagisWalla koju su pokrenuli 2010./L. Stanzl/PIXSELL

Danas rade personalizirane dodatake za zidove, tapete, slike na platnu i naljepnice za vrata.

Bračni par Janja i Dražen Pavetić hrabro su kao 24-godišnjaci zakoračili u poduzetničke vode. Diplomirani magistri informatike po zvaršetku fakulteta 2010. godine otvorili su tvrtku i to u ne tako bajna ekonomska vremena.

“Kad smo išli potpisati papire za otvaranje tvrtke, vozili smo se autom i slušali radio. Baš u tom trenutku su na radiju u vijestima rekli kako je u Hrvatskoj trenutno takva situacija da se dnevno zatvaraju tri firme”, opisala je situaciju na njihovim samim počecima Janja Pavetić.

Skromni počeci
Vlasnici tvrtke MagisWall isprva su se bavili grafičkim dizajnom, izradom web stranica i marketingom i na taj način su upoznali jednu dizajnericu interijera za koju su morali crtati i to im se na prvu svidjelo. Potom su pokrenuli MagisWall, za koji su isprva radili samo naljepnice na malenom stroju.

Počeli s dva štanda

Počeli smo s internetskom trgovinom i dva štanda, jednim u Zagrebu i jednim u Šibeniku, kaže Dražen Pavetić.

Danas imaju Magistridevet zaposlenih i bave se izradom personaliziranih dodataka za zidove. Njihov glavni fokus tvrtke su kvalitetna i kreativna rješenja za zidove, a u ponudi imaju zidne tapete, slike na platnu i naljepnice za zid i vrata.

Napominju kako se svaka narudžba prilagođava prostoru klijenta. Tapete su njihov najpopularniji proizvod, a upitani postoje li neki trendovi koje njihovi kupci posebno vole, poduzetnici su se složiti kako su to cvjetni motivi napravljeni na apstraktan način s malim zlatnim detaljima.

“Ranije su u modi više bili tamniji i izraženiji motivi, dok se sada najčešće odabiru motivi koji se baziraju na prozračnosti. Trendovi se mijenjaju svakih nekoliko godina”, svjedoči Janja i dodaje: “Kod nas se može prilagoditi dimenzija, boja i raspored motiv. Velika nam je želja bila prenijeti naš dizajn na što više materijala, tako da smo početkom godine investirali u pogon za tisak tekstila”.

Za par to znači novu vrstu proizvoda koju će predstaviti svojim kupcima, jer će se u MagisWallu od rujna moći kupiti tekstil s tiskom njihovog dizajna po izboru, a zahvaljujući investiciji u stroj, već sada mogu tiskati na svim vrstama tekstila od pamuka do miješanog materijala i poliestera.

Njihov ultimativni cilj je razviti vlastitu kolekciju namještaja poput uzglavlja kreveta, taburea, pokrivača za krevete i slično. No iako se trenutno proširuju i planiraju iduće poslovne korake, na početku su morali na vlastitom primjeru naučiti što kod kupaca prolazi, a što ne.

“Počeli smo s internetskom trgovinom i dva štanda, jednim u Zagrebu i jednim u Šibeniku. Iako na njima prodaja nije išla, nismo odustajali. Naš MagisWall volim nazvati pričom o neodustajanju više nego o uspjehu. Krenulo nam je na bolje tek kad smo zatvorili štandove i okrenuli se internetu”, napominje Dražen Pavetić.

100

tisuća kupaca imaju u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, BiH i Austriji

Online uspjeh
Počeci su bili skromni, njihovi prvi budžet za internet oglašavanje bio je 100 kuna. Iako nisu imali puno novca, brzo su vidjeli rezultate i to im je ulilo nade. Do 2014. uspjeli su doći do 170.000 pratitelja na društvenim mrežama, a svega godinu ranije otvorili su Facebook stranicu Ideja doma na kojoj ih imaju gotovo pola milijuna ljudi.

“Mislim da mnogi odustanu stepenicu prije nego vide uspjeh. Mi smo Ideju doma otvorili na našim najtežim poslovnim trenucima. Stranice je vrlo brzo postala viralna, već prvog dana imali smo 3000 pratitelja. Ta stranica dala nam je snage da nastavimo dalje”, objasnila je Janja.

Za MagisWall prošla godina je bila poslovno odlična. Narasli su preko 65 posto u usporedbi s godinom prije, a dobit im je porasla preko 90 posto. “Danas nema zemlje u koju nismo poslali svoje proizvode. Imamo preko 100.000 kupaca. Osim domaćeg tržišta, zauzeli smo izrazito dobre pozicije i u Sloveniji, Srbiji, BiH i Austriji”, rekao je Dražen.

65

posto tvrtka je narsla u usporedbi s godinom prije, a dobit im je porasla preko 90 posto

Osim što su ponosni na svoj uspjeh izvan granica Lijepe Naše, ponose se i time što je njihov tisak posve ekološki, a njihove boje su na bazi vode bez ikakvih metala.

“Jako smo ponosni na naš eko tisak. Svi materijali koje koristimo su iz održivih izvora i trudimo se imati proizvod koji je posve siguran za tržište. I kupci su sve osvješteniji, ranije nitko nije pitao kako će reciklirati tapete kad ih skinu, a danas to pitanje često dobijemo”, kazala je Janja.

Pavetići žele da MagisWall postane svjetski poznati brend i zato daju sve od sebe kako bi pratili ubrzan rast koji im se zadnjih nekoliko godina događa. Uskoro planiraju zaposliti još ljudi, otvoriti još nekoliko predstavništva i uvesti novi asortiman proizvoda.

“Kupamo se u dobroj energiji koja okružuje naš brend, jer smo izgradili pozitivnu priču koju se kupci prepoznali”, zaključuje Dražen.

Komentirajte prvi

New Report

Close