Luksuzni mali hoteli u sezoni su puni, čak i s višim cijenama

Autor: Marija Crnjak , 12. kolovoz 2021. u 06:33
Splitski hotel Vestibul Palace, Mirna Lončar Stražičić/PD, GRGO JELAVIĆ/PIXSELL

Gotovo svi od 18 hotela iz grupacije osnovane pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) puni 100 posto.

Da je luksuz garancija bržeg povratka na turističke karte pokazuju iskustva grupacije luksuznih boutique hotela koji posluju pod brendom Stories, Croatian Unique Hotels. Gotovo svi od 18 hotela iz grupacije osnovane pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) u špici sezone su 100 posto popunjeni, a zasad su odlične i najave za rujan, javljaju iz Storiesa.

Erena Chan, izvršna direktorica marketinga i prodaje u tvrtki Jadranka turizam, čiji je Boutique Hotel Alhambra član grupacije Stories, naglašava da od početka ljetne sezone bilježe veliku potražnju za svim njihovim hotelima.

“Popunjenost je uglavnom veća od 90 posto, a velik broj termina tijekom kolovoza je rasprodan. Rujan trenutno izgleda vrlo obećavajuće, uz veliki broj individualnih rezervacija. Veseli nas ponovni dolazak grupa, iako se s obzirom na situaciju radi o manjim grupama.

Unatoč tome što bilježimo porast broja domaćih gostiju, naša ključna tržišta ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija, a tržišta u razvoju poput Rusije, Ukrajine, Švicarske, Češke bilježe značajan rast broja dolazaka, posebno u našim objektima s 5 zvjezdica”, kazala je Chan i dodala kako primjenjuju dinamične cijene na temelju sezonske potražnje za direktnim bookingom.

Podigli cijene

U opatijskom design hotelu Navis cijene su podigli od 8 do 12 posto u odnosu na prošlu sezonu i trenutno su im kapaciteti u potpunosti ispunjeni, a već je popunjenost za rujan na razini od 50 do 80 posto.

I oni u pred i posezoni imaju posebne ponude, glavna tržišta su im Austrija i Njemačka, dok je domaćih gostiju tek oko 5 posto. Rast cijena i stopostotnu popunjenost bilježe i u hotelu Adriatic u Rovinju, a odlične su najave i za cijeli kolovoz i rujan.

Tullio Fernetich, vlasnik hotela San Rocco u Brtonigli koji svoja vrata ne zatvara tijekom cijele godine, ističe kako im je popunjenost u sedmom mjesecu bila na razini najboljih sezona.

18

hotela posluje pod brendom Stories, Croatian Unique Hotels

“Izgleda da će ista biti odlična i u osmom mjesecu, ako se nešto ne promjeni. Za rujan je još rano prognozirati, no interes je dobar. Vrlo smo fleksibilni s uvjetima otkazivanja, a cijene su nam već nekoliko godina iste. Glavna tržišta su nam Hrvatska, Belgija, Njemačka, Austrija, Slovenija, Francuska, Italija i SAD. Ugodno su iznenadili Hrvati i u predsezoni, ali i sada“, poručio je Fernetich.

Ništa lošija situacija nije ni na jugu. Mirna Lončar Stražičić, generalna direktorica hotela Villa Dubrovnik, ističe kako kolovoz planiraju završiti s popunjenošću sličnom ili višom od rekordne 2019. godine.

“Zadovoljni smo postignutim rezultatima do ovog razdoblja koji su zasigurno plod fleksibilne otkazne politike, ali i jamstva koje pružamo svojim gostima vezana uz iznimno visoke sigurnosne i higijensko-sanitarne standarde. Imamo stabilnu politiku cijena te nismo zabilježili značajne razlike u usporedbi s 2019. godinom.

Ostvarenju takve cjenovne politike pomaže velika potražnja za višim kategorijama soba kroz duže razdoblje, ali i općenita potražnja s glavnih emitivnih tržišta”, objasnila je Lončar Stražičić, uz napomenu da im većina gostiju ove godine stiže iz SAD-a, Rusije, Velike Britanije, Njemačke i Francuske.

Najviše Amerikanaca

U splitskom hotelu Vestibul Palace su također trenutno popunjeni 100 posto. Kolovoz je na 70 posto popunjenosti za sada, ali zbog dosta last minute rezervacija se nadaju da će i napuniti i ostalih 30 posto kapaciteta.

“S obzirom da su nam cijene u 2020. godini bile snižene do 60 posto, ove godine smo ih vratili na standardne. Plasirali smo akcije za predsezonu, a trenutno imamo akcije i za posezonu. Glavno tržište nam je USA (73 posto gostiju), udio povratnih gostiju je 80 posto, a udio domaćih 20 posto”, pojasnila je Mija Medić iz Vestibula.

Komentirajte prvi

New Report

Close