Otok Lošinj nakon odlične lanjske turističke godine očekuje daljnji rast turističkog prometa te uvodi sustav Total quality management (TQM) kojim jača kvalitetu upravljanja destinacijom u svim segmentima, ističu u utorak iz Turističke zajednice Grada Malog Lošinja.
"Na Lošinju već godinama sustavno radimo na razvoju zdravstvenog i aktivnog turizma, kvalitetnoj promociji, mjerenju učinkovitosti i drugih vrijednosti u sklopu destinacijskog brend menadžmenta što ove godine objedinjujemo u projektu Total quality managementa koji osim upravljanja kvalitetom destinacije u svim segmentima pridonosi i kvalitetnom življenju stanovnika arhipelaga", ističe direktorica malološinjske Turističke zajednice Đurđica Šimičić.
Napominjući da takav složen destinacijski projekt provode među prvima u hrvatskom turizmu, Šimičić dodaje da je Europska komisija Grad Mali Lošinj i njegovu TZ među prvima iz Hrvatske prihvatila u svoj projekt European Tourism Indicator System (ETIS) ili Europski sustav pokazatelja za održiva turistička odredišta, uz ostalo i zato što Lošinj mjeri više od 130 indikatora održivosti destinacije.
"Čak 97 posto gostiju koji posjećuju lošinjski arhipelag zadovoljno je prema mjerenjima vođenjem brige o kvaliteti usluge i infrastrukture te je to, kao i zadovoljstvo stanovnika, i dalje cilj svih zajedničkih destinacijskih aktivnosti privatnog i javnog sektora i stanovnika", kaže Šimičić. Dodaje da time Lošinj slijedi svjetske trendove održivosti turizma što je prošle godine prepoznala i Svjetska turistička organizacija dodijelivši mu nagradu Ulysess za izvrsnost i inovacije u turizmu.
Novosti i očekivanja rasta noćenja od 2 posto u 2016.
Kako bi dodatno potaknuli stanovnike Lošinja koji svojim radom, odgovornošću i kreativnošću pridonose podizanju kvalitete usluge, Turistička zajednica osmislila je za ovu godinu i novi model poticanja unapređenja marketinških aktivnosti privatnog smještaja kroz niz akcija i sufinanciranjem od 50 posto ukupno uloženih sredstava, a kreću i s projektom 200 kilometara 'off road' biciklističkih staza na pet otoka arhipelaga.
"Vjerujemo da samo kvaliteta donosi uspjeh, a to nam je rezultatima potvrdila i prošla godina u kojoj je Lošinj ukupno posjetilo 5 posto više turista nego 2014. ili njih 266,5 tisuća koji su ostvarili 2,1 milijun noćenja ili 3 posto više, pri čemu su hoteli imali 6 posto više noćenja, kampovi 5 posto više, a privatni smještaj 1 posto više", ističe Šimičić najavljujući kako ove godine planiraju porast noćenja za 2 posto.
Nakon lanjskih velikih investicija od više od 60 milijuna eura, od čega su više od 20 milijuna eura bile infrastrukurne investicije Grada Malog Lošinja, a 41 milijun eura ulaganja kompanija Jadranka, Lošinjske plovidbe i drugih, ove godine na Lošinju se očekuje investicijska stanka, ali zato se dosta ulaže u edukaciju kadrova.
Šimičić ističe da i trenutno na Lošinju ima turista u kampovima, što je zimi rijetkost u hrvatskoj turizmu pa su i time među prvima u Hrvatskoj, kao i otvorenom wellness hotelu Vitality Punta u Velom Lošinju.
Posebno najavljuje i da se ove godine antička brončana statua Apoksiomena nakon svojevrsne svjetske lanjske 'turneje' vraća na svoj otok gdje će biti i trajno izložen u Palači Kvarner u Malom Lošinju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu