Loši smo u nuđenju dodatnih proizvoda

Autor: Lucija Špiljak , 29. kolovoz 2019. u 21:59
Tajni kupci obišli su dućane, hotele, restorane.../ Slavko Midžor/PIXSELL

Prema istraživanju agencije Heraklea Hrvatska je u regiji treća, bolja nego lani.

Hrvatska je zauzela treće mjesto, jedno bolje nego lani, u istraživanju kvalitete usluge u regiji, koje je agencija Heraklea 11. put provela u suradnji s drugim agencijama o tajnoj kupnji.

Tajni kupci su od 3. do 30. lipnja u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori obišli više od 800 autosalona, banaka, benzinskih postaja, maloprodaja, supermarketa, prodajnih mjesta telekoma, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti.

Mjerili su osnovne elemente kvalitetne usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu, koji čine akronim engleske riječi GUEST (gost).

Na vrhu ljestvice je Slovenija s najboljom uslugom, rezultatom od 83,44% i porastom u odnosu na prethodnu godinu. Vodeći su u kategoriji zahvale na posjetu i poznavanju proizvoda, dok Makedonija, ukupno druga, prednjači u kategorijama pozdrav i utvrđivanje potreba/želja kupaca.

Na trećem mjestu s rezultatom od 75,12% i porastom od 1,96% je Hrvatska, 4. mjesto zauzela je Srbija, a peto BiH. Crna Gora je ispala najlošija u gotovo svim kategorijama.

Premda i ove godine nismo ni u jednoj kategoriji najbolji, bilježimo odlične rezultate u poznavanju proizvoda, no moramo poraditi na  utvrđivanju potreba/želja kupaca. Kategorija poznavanje proizvoda i dalje nam  je najbolja, no najlošije rangirana opet je nuđenje dodatnih proizvoda, koja jedina bilježi pad u odnosu na prethodnu, podaci su agencije Heraklea.

Komentirajte prvi

New Report

Close