Hrvatska je zauzela treće mjesto, jedno bolje nego lani, u istraživanju kvalitete usluge u regiji, koje je agencija Heraklea 11. put provela u suradnji s drugim agencijama o tajnoj kupnji.
Tajni kupci su od 3. do 30. lipnja u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori obišli više od 800 autosalona, banaka, benzinskih postaja, maloprodaja, supermarketa, prodajnih mjesta telekoma, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti.
Mjerili su osnovne elemente kvalitetne usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu, koji čine akronim engleske riječi GUEST (gost).
Na vrhu ljestvice je Slovenija s najboljom uslugom, rezultatom od 83,44% i porastom u odnosu na prethodnu godinu. Vodeći su u kategoriji zahvale na posjetu i poznavanju proizvoda, dok Makedonija, ukupno druga, prednjači u kategorijama pozdrav i utvrđivanje potreba/želja kupaca.
Na trećem mjestu s rezultatom od 75,12% i porastom od 1,96% je Hrvatska, 4. mjesto zauzela je Srbija, a peto BiH. Crna Gora je ispala najlošija u gotovo svim kategorijama.
Premda i ove godine nismo ni u jednoj kategoriji najbolji, bilježimo odlične rezultate u poznavanju proizvoda, no moramo poraditi na utvrđivanju potreba/želja kupaca. Kategorija poznavanje proizvoda i dalje nam je najbolja, no najlošije rangirana opet je nuđenje dodatnih proizvoda, koja jedina bilježi pad u odnosu na prethodnu, podaci su agencije Heraklea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu