Ministar turizma Darko Lorencin u petak je na Turističkom forumu Istre u Rovinju istaknuo kako je ova izazovna, ali ujedno i vrlo uspješna turistička godina, neovisno o vremenskim prilikama, još jednom dokazala snagu i privlačnosti Hrvatske kao turističke destinacije.
Naveo je kako je prema najnovijim podacima, od siječnja do studenog ove godine zabilježeno 5 posto više dolazaka i 2 posto više noćenja, a vjeruje da će pozitivan trend pratiti fizički i financijski pokazatelji na razini cijele godine.
Hrvatska je danas u svjetskim okvirima, a posebice na Mediteranu, zaista vrlo traženo i sve popularnije odredište, a na nama je da taj interes zadržimo i u nadolazećim godinama te da ujedno unaprijedimo turistički proizvod i na taj način produljimo sezonu, kazao je Lorencin na zaključnom godišnjem turističkom skupu "Turistički forum Zeleni Mediteran" koji svake godine organizira istarska županijska Turistička zajednica.
"Već na proljeće 2015. imat ćemo potpuno nov brending Hrvatske kao turističke destinacije kojim ćemo pokazati kako je Hrvatska, osim sunca i mora, zemlja bogate kulturne baštine, fantastične gastronomije te da imamo niz mogućnosti za odmor, ali avanturu tijekom cijele godine", kazao je Lorencin dodavši kako je Istra s prvim masterom plana razvoja turizma bila svojevrsna avangarda u hrvatskom turizmu.
Istarski turizam se neprestano razvija i u njega ulaže i s pravom možemo reći da je danas Istra svojevrstan hrvatski turistički brend, cijenjen i tražen među europskim turistima, ali sve više i onih s dalekih tržišta, poručio je istarski župan Valter Flego napominjući kako Istra ostvaruje trećinu ukupnog turističkog prometa u Hrvatskoj.
Po njegovim riječima, dugoročni cilj Istre je nastaviti razvijati se u tom smjeru čemu će svakako doprinijeti novi master plan razvoja turizma. Dodatno će se ulagati u turističku infrastrukturu, kvalitetu smještaja, ljudske resurse, osmišljavati nove motive dolaska, posebice u pred i posezoni. Ključ uspjeha leži upravo u inovativnosti i domišljatosti, a do sada smo već pokazali da smo najbolji, zaključio je Flego.
Na turističkom skupu u Rovinju dodijeljene su godišnje turističke nagrade Zlatna Koza-Capra d'oro. Za izuzetan doprinos u promociji istarskog turizma ta je godišnja nagrada išla u ruke pulskog dizajnera Željka Burića koji je zaslužan oblikovanje brojnih promotivnih materijala županijskog TZ-a, dok je drugu nagradu dobila PR agentica Katharina Göschl, vlasnica tvrtke KG Media sa sjedištem u Obertrumu za izuzetan doprinos promociji istarskog turizma diljem Europe.
Povelju Zlatna koza osvojili su projekti u četiri različite kategorije, a posebno priznanje za doprinos turizmu Istre uručeno je i dugogodišnjem direktoru prodaje porečke hotelske kuće Plave lagune Darko Iviću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu