Ministar turizma Darko Lorencin u današnjem, prvom susretu s medijima istaknuo je da Ministarstvo nastavlja započetim aktivnostima poput izmjena turističkih zakona, privatizacije turističkih tvrtki u državnom vlasništvu, provedbe smjernica iz nove strategije turizma, dok ovu turističku godinu ocjenjuje izazovnom te očekuje sličan broj turista kao lani uz blagi porast prihoda do 3 posto.
Kazavši da uspješna turistička 2013. ovisi i o uspješnoj pripremi, Lorencin je istaknuo da je za ovu sezonu u Hrvatskoj sve spremno, što su mu potvrdili i predstavnici 18 državnih institucija i udruga na jutrošnjem sastanku oko koordinacije i pripreme sezone.
Na tom je sastanku, kako je kazao, dobio dojam da su svi iz svog djelokruga spremni da sezona prođe što bolje, kao i da poboljšaju ono što se nije pokazalo dobrim prošlih godina.
Najavio je i da će često izlaziti na teren jer je 'čovjek terena', kao i da će biti na raspolaganju svim turističkim organizacijama i djelatnicima, što već i čini jer se u prvom tjednu svog mandata susreo s predstavnicima strukovnih udruga.
Svi su oni izrazili želju za suradnjom te ga slično kao i djelatnici Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i informirali o trenutno dobrim, stabilnim i očekivanim najavama sa stranih tržišta. Slijedom toga bi i predstojeći uskrsni blagdani, kao i travanj mogli turistički dobro proći jer za sada na vidiku nema 'rupa' niti sumnje da će u sezoni biti 'urušavanja', kazao je Lorencin.
Najavljujući privatizaciju državnih turističkih tvrtki te 'turistifikaciju' neperspektivne vojne imovine kao jedan od većih ciljeva rada Ministarstva, Lorencin je kazao da bi do kraja travnja AUDIO trebao objaviti natječaj za kompleks Kupari te da je to jako bitno jer će to biti prvi projekt stavljanja državne imovine u funkciju turizma.
To je i dio aktivnosti na stvaranja povoljnog investicijskog okruženja za turizam, što kao i općenito povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma, ostaje jedan od važnijih ciljeva rada Ministarstva i drugih turističkih institucija.
Veću pažnju, kazao je, posvetit će i unapređenju sustava turističkih zajednica uz izmjenu zakona i prilagodbu tog sustava strategiji razvoja turizma kroz oblikovanje u destinacijske menadžment organizacije (DMO), čemu će pridonijeti i strateški marketing plan hrvatskog turizma 2014.-2018. koji tek treba izraditi. U sklopu toga doći će se i do rješenja za novi vizualni identitet hrvatskog turizma, kao i modela za učinkovitije komuniciranje s tržištem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu