Lorencin i Matešić u Muenchenu o suradnji s ADAC-om

Autor: Poslovni.hr/Hina , 09. listopad 2013. u 16:54
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Lorencin i Matešić sreli su se i s predstavnicima bavarskih medija koje su informirali o rezultatima turističkog prometa u Hrvatskoj s naglaskom na Njemačku kao najvažnije emitivno tržište.

Ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić danas su u Muenchenu razgovarali s novim potpredsjednikom njemačkog autokluba ADAC zaduženim za turizam Kurtom Heineom o unapređenju suradnje s tim autoklubom, izvijestili su iz Ministarstva turizma.

Tom je prilikom ADAC predstavio specijalno izdanje TourSet-a za Hrvatsku tiskano u više od 300 tisuća primjeraka s istraživanjem ADAC-a "Gdje automobilisti provode godišnji odmor" prema kojem je Istra i ove godine omiljena regija članova ADAC-a.

Razgovaralo se o kamping i nautičkom turizmu pri čemu je ministar Lorencin njemačkim partnerima kazao da se prema turističkoj strategiji do 2020. u Hrvatskoj predviđaju ulaganja u izgradnju novih kampova i obnovu postojećih kao i izgradnja dodatnih vezova u marinama.

Informirao ih je i da je s ministrom mora, prometa i infrastrukture Sinišom Hajdaš Dončićem održao sastanak sa slovenskim ministrom infrastrukture na temu dinamike izgradnje dionice koja povezuje Međimurje i Istru sa Slovenijom, što će uvelike olakšati dolazak auto turista i iz Njemačke.

Lorencin i Matešić sreli su se i s predstavnicima bavarskih medija koje su informirali o rezultatima turističkog prometa u Hrvatskoj s naglaskom na Njemačku kao najvažnije emitivno tržište.

I njima je ministar spomenuo da Hrvatska ima novu strategija razvoja turizma prema kojoj se žele dalje razvijati i promovirati destinacije, kreirati nove proizvode s naglaskom na pred i posezonu, te do 2020. investirati 7 milijardi eura u razvoj turizma, posebno u hotelski sektor kako bi se udjel hotelskog smještaja u ukupnom smještaju podigao s 13 na 18 posto.

Do tada se želi i udvostručiti potrošnja, za što je, kako je kazao ministar, ključno razvijati nove proizvode i motive dolazaka, poput kulturnog, sportskog, gastro, pustolovnog, ruralnog, planinskog, poslovnog, zdravstvenog i wellness turizma.

Njemačka, a posebno Bavarska, jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam, a potvrda važnosti i suradnje s tim tržištem ogleda se i u tome što će Hrvatska iduće godine biti zemlja partner na sajmu f.re.e u Muenchenu.

Komentirajte prvi

New Report

Close