Lorencin: 2013. bit će rekordna turistička godina

Autor: Poslovni.hr/Hina , 06. rujan 2013. u 16:53
Darko Lorencin (Photo: Jurica Galoic/PIXSELL)

Turistička posezona je iznimno dobra, prema najavama i bukinzima pojedine hotelske kuće imaju popunjenost od 97 posto i već sad se može najaviti da će Hrvatska zabilježiti rekordnu turističku godinu, izjavio je danas u Pazinu ministar turizma Darko Lorencin.

Turistička posezona je iznimno dobra, prema najavama i bukinzima pojedine hotelske kuće imaju popunjenost od 97 posto i već sad se može najaviti da će Hrvatska zabilježiti rekordnu turističku godinu, izjavio je danas u Pazinu ministar turizma Darko Lorencin.

Lorencin je to rekao nakon susreta sa slovenskim ministrom za infrastrukturu i okoliš Samom Omerzelom, na kojem je bio i ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišam Hajdaš-Dončić.

Ministarstvo turizma, najavio je Lorencin, u ponedjeljak će izaći u javnost s konkretnim podacima o turističkoj sezoni.

"Imamo slatke probleme oko brojanja podataka, jer smo uistinu imali turistički dobar kolovoz, koji se naslanja na podatke za prvih sedam mjeseci, gdje imamo rast od tri posto. Uz dobre najave za rujan, smatram da ćemo konstatirati kako se u 2013. radi o jako dobroj turističkoj godini", istaknuo je Lorencin, napomenuvši da će 2014. biti turistički još izazovnija godina.

Odgovarajući na upit novinara, napomenuo je kako je za dobru i uspješnu sezonu od iznimne važnosti dobar proizvod jer "nitko neće doći u Hrvatsku ako taj isti proizvod, možda i povoljnije, može dobiti na nekoj drugoj lokaciji".

"Zahvaljujući javnom sektoru, koji u sinergiji sve više prati privatni sektor, turistički proizvod Republike Hrvatske postaje sve zanimljiviji i sve konkurentniji", ocijenio je Lorencin, dodavši kako se taj proizvod, naročito u posezoni i predsezoni mora temeljiti na kulturi, kulturnoj baštini i prirodi.

Govoreći o financijskim pokazateljima, Lorencin je podsjetio da je u prvih sedam mjeseci zabilježen rast prihoda u turizmu od 6,6 posto, pri čemu je fiskalizacija tom rastu doprinijela s otprilike 30-40 posto.

"Potrošnja i prihodi očituju se kroz četiri osnovna proizvoda, a to su smještaj, agencije, hrana i piće. Smještaj i agencije nemaju nikakvog doticaja s fiskalizacijom jer su to sustavi koji funkcioniraju i nisu na udaru procesa fiskalizacije za razliku od hrane i pića" – zaključio je Lorencin.

Komentirajte prvi

New Report

Close