Tradicionalne papirnate oznake, koje su desetljećima bile nezaobilazni dio polica u trgovinama, sada su postale prošlost. U svim trgovinama Lidla u Hrvatskoj one su sada zamijenjene modernim elektronskim cjenovnim oznakama.
Elektronske cjenovne oznake omogućuju bržu i precizniju obradu i izmjenu cijena, pa i novu razinu interakcije s kupcima.
‘Ove oznake nisu zamijenile samo cijene, već i ostale slikovne informacije za kupce, što je još jedan korak prema većoj digitalizaciji u našim trgovinama’, rekli su iz Lidla.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu