Odabirom 15 novih domaćih proizvođača čije će proizvode uvrstiti u svoj stalni asortiman kroz brend Okusi svoj zavičaj, trgovački lanac Lidl ušao je u završnu fazu projekta „Okusi svoj zavičaj“.
Lidlov stručni tim analizirao je nekoliko stotina prijava pristiglih za ovaj projekt, realiziran u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a 40–ak proizvođača prošlo je u drugi krug natječaja. Sukladno pravilima natječaja, odabrano je 15 dobavljača iz svih krajeva Lijepe Naše čiji će se proizvodi na policama Lidlovih trgovina moći pronaći već sredinom 2017. godine.
Podsjetimo, trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, u studenom je pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj“ koji je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, javnosti predstavljenog 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. „Okusi svoj zavičaj“ za cilj je imao okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im prodaju unutar Lidlovih trgovina. Natječaj je trajao više od mjesec dana, a prijaviti su se mogla obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije.
Projektom „Okusi svoj zavičaj“ Lidl želi dodatno podržati domaća poljoprivredna gospodarstva te svojim kupcima omogućiti još veći odabir svježeg domaćeg voća i povrća.
Ovo su novi Lidlovi dobavljači voća i povrća:
1.OPG Čajkulić Ana-Marija
2. Agro Šišan j.d.o.o.
3. Marina, poljoprivredna zadruga
4. OPG Darko Radović
5. ORIUS d.o.o.
6. FRUTAS d.o.o.
7. Malina Oršić d.o.o.
8. MIKS AGRO, obrt za poljoprivredu
9. OPG Marinko Bartulović
10. Zadruga Vinkovačka šparoga
11. OPG Mile Lakobrija
12. Proizvodnja poljoprivrednih proizvoda Jurica Cafuk
13. PG Sršen, vl. Marko Sršen
14. Povrće Pula, vl. Nebojša Stanković
15. Stoičev d.o.o.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ni jedan nije iz sjeverozapadne Hrvatske….. to mi je čudno.
Nepoznati proizvođači. Imaju li oni dovoljne količine za prodaju ..?
Koliko plaćaju ……policu, ne, plakate, milsim na pozicije…..ne mislim na ono što se čini….nego,
ono , iza toga što se fakturira a nema veze s voćem…?
Tko ih je /baš njih/ izabrao?
Privatna tvrtka ,koja usput ,odlicno posluje, ih je izabrala!
Ocito su konkurentni,zar ne?
Struka bira tamo,a ne politika!
Kamo sreće da su tvrtke poput Lidla privatizirale 90-tih godina tvrtke u RH. Odavno bi bili u schengenu, ne bi se spirala neplaćanja i uništavanja svih sektora gospodarstva protegla do 2017. godine, hoteli bi bili krcati njemačkiih turista, plaće bi bile barem 50-tak posto veće u svim sektorima, a blagajnice ne bi čistile snijeg ispred trgovačkih centara.
Nepoznati proizvođači. Imaju li oni dovoljne količine za prodaju ..?
Koliko plaćaju ……policu, ne, plakate, milsim na pozicije…..ne mislim na ono što se čini….nego,
ono , iza toga što se fakturira a nema veze s voćem…?
Tko ih je /baš njih/ izabrao?
Uključite se u raspravu