Lidl predstavio Croamore, brend za strana tržišta

Autor: Božica Babić , 10. listopad 2016. u 21:59
Brend Croamore/B. Filić/PIXSELL

Na listu je uvršteno više od 90 proizvoda koje su izabrali Lidlovi predstavnici iz više zemalja.

Lidl Hrvatska predstavio je svoj novi brend Croamore, riječ je o prepoznatljivim hrvatskim proizvodima koje će ovaj internacionalni trgovac u okviru Tjedna hrvatskih proizvoda nuditi kupcima na nekim od 30-ak tržišta gdje danas posluje. Na listu je uvršteno više od 90 proizvoda koje su izabrali Lidlovi predstavnici iz više zemalja, radi se o mesnim, ribljim i mliječnim proizvodima te piću i slasticama.

I s ovim projektom, ističu u upravi Lidla, daju veliku pozornost razvoju uspješnog partnerstva s brojnim lokalnim dobavljačima otvarajući police svojih trgovina diljem Europe i hrvatskoj prehrambenoj industriji. U 2015. Lidl je iz RH izvezao proizvoda u vrijednosti oko devet milijuna eura, što je dvostruko više u odnosu na rezultat iz prethodne godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close