FOTO: Lidl otvorio još jednu modernu trgovinu prema novom konceptu dizajna

Autor: Poslovni.hr , 17. ožujak 2016. u 11:52
Foto: Marko Mrkonjić / Pixsell

Lidl Hrvatska započeo je s primjenom novog koncepta gradnje i uređenja trgovina, koji će Lidlovim kupcima omogućiti još ugodniju kupovinu.

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže. U Osijeku je otvorena moderna Lidlova trgovina koji je u potpunosti renovirana prema novom konceptu gradnje i dizajna koji je Lidl nedavno pokrenuo u Hrvatskoj, otvorivši dvije nove trgovine. Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Prvu modernu trgovinu na području Slavonije svečano su ponovno otvorili voditeljica trgovine Gordana Milanović, uz pomoć gradonačelnika Osijeka Ivana Vrkića i poznatog chefa i Lidlovog zaštitnog lica Mate Jankovića.

Lidl Hrvatska započeo je s primjenom novog koncepta gradnje i uređenja trgovina, koji će Lidlovim kupcima omogućiti još ugodniju kupovinu. Osim novih trgovina otvorenih krajem 2015. godine u Zaprešiću i zagrebačkoj Dubravi, Lidl je u Osijeku otvorio prvu postojeću u potpunosti renoviranu trgovinu, a radovi su trajali manje od 6 mjeseci. Modernu trgovinu, prvu ovakvu u Slavoniji, svečano su ponovno otvorili voditeljica trgovine Gordana Milanović, uz pomoć gradonačelnika Osijeka Ivana Vrkića i poznatog chefa i Lidlovog zaštitnog lica Mate Jankovića, uz moderiranje simpatične voditeljice Tatjane Grganović.

Trgovine u Zaprešiću i Dubravi, baš kao i osječki Gornji Grad, imaju veću prodajnu površinu, šire hodnike, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta koja će olakšati kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, dok će posebno opremljene komore za skladištenje voća i povrća, veća pekara i moderne prostorije za odmor djelatnika svakako još pozitivnije utjecati na svakodnevnicu Lidlovih zaposlenika. Kada je riječ o grijanju i rasvjeti, nove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost, a osječka trgovina novim sustavom dodatno iskorištava otpadnu energiju za grijanje filijale. Prodajni prostor nove trgovine iznosi 1465 m2, dok je ukupna površina cijelog objekta 2351 m2. Trgovina zapošljava 13 zaposlenika, a kupcima će na raspolaganju biti 124 parkirna mjesta. Lidl do kraja 2016. godine planira modernizaciju 4 postojeće trgovine, a ukupno u Hrvatskoj broji 89 trgovina.

Komentari (4)
Pogledajte sve

U Lidlu litra mlijeka 2,89kn ,
kruh 3,49kn ,
maslinovo ulje litra 31 kunu…

Prodavat artikle ispod proizvođačkih cjena ?

Jasno je da to Kolonizatori smišljeno dotiraju kako bi uništio Hrvatsko gospodarstvo i kako bi naši ljudi odlazili iz Hrvatske i zapošljavali se kao jeftina radna snaga kod tih Kolonizatora .


Dobili su ogromne kredite sa vrlo malom kamatom za pomoć trgovinama u Hrvatskoj a oni s tom ogromnom lovom uništavaju trgovinu i proizvođačku industriju u Hrvatskoj.
Ponašaju se kao i svi Kolonizatori , jačaju gospodarstvo svoje matične države.
Dali Hrvatski trgovački lanci mogu doći na zapad ?
Jedva su došli u Sloveniju.

nemoj zaboraviti da su upravo zato rasturili jugoslaviju . ovo ne iznosim u pogledu nekog vrijednosnog suda nego samo kao činjenicu. doveli su slobu, pa onda i ostale i uništili zemlju kojoj nisu smjeli ni primirisati. sad su vlasnici svega što vrijedi. postoje pametni i nepotkupljivi političari koji rade za svoju državu, a postoje i ovi kod nas koji su se prodali. mi smo se mogli svi lijepo razići bez sukoba i nastaviti trgovati kao što sada radimo, a ovi sa zapada ne bi mogli tako jeftino onda ništa dobiti. no eto – zapaljena je iskra, narod se uhvatio i onda su došli naši “prijatelji” i kupili sve jeftino. sad je kasno za plakanje.

Dobili su ogromne kredite sa vrlo malom kamatom za pomoć trgovinama u Hrvatskoj a oni s tom ogromnom lovom uništavaju trgovinu i proizvođačku industriju u Hrvatskoj.
Ponašaju se kao i svi Kolonizatori , jačaju gospodarstvo svoje matične države.
Dali Hrvatski trgovački lanci mogu doći na zapad ?
Jedva su došli u Sloveniju.

New Report

Close