Lidl dogodine investira 40 milijuna eura

Autor: Božica Babić , 23. studeni 2015. u 22:00
Boris Lozić kormilo Lidla hrvatska preuzima od Borisa Lukšića

Lidlov je cilj 100 trgovina na hrvatskom tržištu, no ta bi se investicijska projekcija u cijelosti mogla realizirati tek 2017. Sve teže pronalaze atraktivne lokacije.

Lidl će 2015. godinu zaključiti s prodajnom mrežom u kojoj će biti ukupno 88 trgovina, od kojih dvije tek trebaju otvoriti vrata potrošačima u sljedeća dva tjedna, i to u Zaprešiću i zagrebačkom naselju Dubrava, te sa značajnim rastom prihoda naspram rezultata ostvarenog u 2014. godini, kazao je na druženju s novinarima u ponedjeljak Boris Lukšić, koji dužnost  predsjednika Uprave Lidl Hrvatska napušta 4. prosinca radi odlaska na poziciju člana Uprave Kauflanda International unutar Schwarz grupe, korporacije koja je vlasnik i Lidla i Kauflanda.

Lukšić nije bio voljan otkriti, s obzirom na to da je prosinac na pragu, koliki bi iznos Lidl mogao uprihoditi ove godine. Podsjetio je tek na to da su rast evidentirali svake godine te da će 2015. definitivno biti bolja nego prošla godina. Govoreći pak o ulaganjima, otkrio je brojke, u 2015. investirano je 35 milijuna eura, dok će u 2016. godini, u kojoj će obilježiti prvo desetljeće poslovanja u Hrvatskoj, na izgradnju novih prodajnih objekata te modernizaciju postojećih izdvojiti 40 milijuna eura. Cilj je, najavio je projekcije vezane uz ekspanziju na ovdašnjem tržištu, dosegnuti brojku od 100 trgovina.

 

35milijuna

eura investirao je Lidl Hrvatska u 2015. godini

Taj se plan ipak neće ispuniti u 2016. nego je izglednija opcija da se ostvari tijekom 2017. Hrvatska je već obilno premrežena prodajnim objektima svih formata, sve teže se pronalaze atraktivne lokacije, pa su i kompromisi oko izbora novih destinacija sve zahtjevniji, kazao je Lukšić. Uz snažniju ekspanziju u idućoj godini naspram ove što je na izmaku najavio je da će još značajnije proširiti asortiman na policama proizvodima hrvatskih tvrtki te još više osnažiti suradnju s lokalnom zajednicom.

Liniju proizvoda nazvanu "Okusi zavičaja" već smatraju etabliranom i stoga traže nove opcije za suradnju s lokalnim proizvođačima. "Nedavno je u Lidlu Mađarska organiziran hrvatski tjedan koji je odlično prošao. Razmišljamo u novom srednjoročnom razdoblju potaknuti razvoj novih robnih marki jer je produbljivanje suradnje s hrvatskim proizvođačima na novom asortimanu jedna od strateških odrednica Lidla", naglasio je Lukšić.

Ocjenjuje da "tržišna utakmica u RH nije jednostavna, vrlo je živahna, no i u takvoj situaciji Lidl odlično funkcionira", ustvrdio je Lukšić dodavši kako nije pristalica upotrebe izričaja da "trgovci ratuju cijenama u osvajanju kupaca". Projekt istih cijena na ukupnom tržištu RH nije bio za jednokratnu promociju, taj model, podsjetio je, Lidl nudi od svoga dolaska i njime je ostvaren pun pogodak, posebice za potrošače izvan Zagreba. Odlaskom Lukšića kormilo hrvatskog Lidla preuzima Boris Lozić, koji dolazi s pozicije člana Uprave za prodaju Lidla Švicarska.   

Komentirajte prvi

New Report

Close