Za Irundo, najveću hrvatsku tvrtku za servisirane apartmane, 2020. počela je dinamično.
U ovoj godini Irundo očekuje dokapitalizaciju koja će omogućiti godišnji rast od 50%, odustali su od kategorizacije integralnog hotela jer je usporavala procese, idu u novi ciklus digitalizacije, pomlađuju portfelj apartmana i nakon tri godine izašli su iz upravljanja hotelom Valdibora u Rovinju kako bi se posvetili temeljnom biznisu. S ciljem profesionalizacije operativnog upravljanja, te kako bi se osnivači mogli posvetiti strateškom planiranju, u siječnju je u Irundu imenovan novi direktor tvrtke Vanja Hanić, menadžer s iskustvom u Sparu i Samsung Electronicsu.
“Kako bismo se prilagodili zahtjevima tržišta, u zadnjih godinu dvije smo promijenili model poslovanja, koji se i dalje temelji na dugoročnom ugovaranju nekretnina kojima upravljamo. Zbog toga smo u siječnju odbacili model integralnog hotela formiran tako da ima centralnu recepciju za sve jedinice koje se iznajmljuju. S današnjim zahtjevima korisnika koji do smještaja žele maksimalno jednostavno i brzo, bez administracije, ali i zbog naših ambicija da znatno proširimo portfelj, takav model nam je postao ograničavajući faktor. Umjesto recepcije imamo jaku službu za korisnike, na raspolaganju gotovo non-stop”, pojasnio nam je Igor Kordić, suosnivač Irunda.
Ova tvrtka koju su on i Tomislav Zovko pokrenuli 2011. danas ima oko 190 apartmana, najviše u Zagrebu i Dubrovniku, te Rovinju, Splitu, Beogradu i Beču. Portfelj se trenutačno mijenja i prilagođava tržištu.
“Izlazimo iz manjih, a ulazimo u veće apartmane koji mogu biti konkurencija hotelima, jer vidimo da je to budućnost ovog biznisa. Servisirani apartman mora biti alternativa i razlikovati se od hotelske sobe, u suprotnom gost nema razlog izabrati ga. Mora imati više soba, balkon, terasu, prostranost”, pojašnjava Zovko.
Irundo je lani imao 22,3 milijuna kuna neto prihoda i ugostio je oko 50.000 turista. Uz konstantan rast prihoda i portfelja, tvrtka je u 2020. ušla s približno istim brojem apartmana kao lani, djelomice zbog otpuštanja rovinjskog hotela, a u ovoj godini očekuju rast od oko 25%. Nakon što je testiranje novog modela poslovanja pokazalo odlične rezultate, osnivači smatraju da je došao trenutak za dokapitalizaciju.
“Treba nam svježi kapital kako bismo omogućili organski i rast profitabilnosti, i to planiramo realizirati u ovoj godini ili kroz crowdfunding ili s investitorima s kojima već imamo suradnju”, otkriva Kordić. Novi direktor Vanja Hanić dosad je radio u velikim sustavima u kojima je odlučivanje bilo kompleksnije i procesi sporiji pa ga veseli što je ušao u mladi i dinamični tim.
“Dnevno dobivamo na desetke upita vlasnika koji bi nam htjeli povjeriti svoje nekretnine i ako nam je neka interesantna vlasnik dobiva opis suradnje i konkretnu ponudu u roku od 24 sata. Osim kratkoročnog plana pokrivanja hrvatskih destinacija u kojima još nismo prisutni, veliki potencijal vidim u razvoju našeg poslovanja u regiji, a na čemu već intenzivno radimo”, otkriva Hanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu