Lesnina Hrvatska, vodeći lanac trgovina za opremanje doma u Hrvatskoj i regiji, u petak 28.11.2014. otvara svoj novi, osmi po redu prodajni centar u Hrvatskoj. Najnoviji i najmoderniji objekt Lesnine Hrvatska vrijedan 20 milijuna eura otvara se u Zadru, u gospodarskoj zoni Murvica Jug, u općini Poličnik. Površina ovog Centra, čija je gradnja trajala nepunih godinu dana, prostire se na površini od 20.000 m2, a novi Centar zapošljava ukupno 125 djelatnika.
Uz Rijeku, Split, Varaždin, Čakovec, Osijek i Zagreb, ovim otvorenjem stanovnici sjevernog dijela Dalmacije dobit će mogućnost da na jednom mjestu pronađu sve novitete i potrebne proizvode za uređenje doma. Novi prodajni centar Lesnine u Zadru donosi najnovije trendove iz svijeta namještaja i uređenja interijera. Lesnina Zadar u svom će asortimanu obuhvaćati sve grupe namještaja i prateće opreme koji slijede svjetske trendove u uređenju interijera i ponudi namještaja.
„Prodajni centri Lesnine u Hrvatskoj su prisutni već punih 12 godina. Danas smo bez dvojbe tržišni lider na području prodaje namještaja kako po prepoznatljivosti, tako i po imageu, ali i po opsegu prodaje. Iako je prodaja namještaja u zadnjih 6 godina u stalnom padu, zahvaljujući mladim i uspješnim djelatnicima, Lesnina ostvaruje rast te investira u nove projekte. Uvjereni smo da će Lesnina Zadar, kao i svi naši drugi centri u najvećim gradovima Hrvatske, zaživjeti i doprinijeti još boljoj ponudi namještaja koju Zadar i sjeverni dio Dalmacije zaslužuje“, kazao je ovom prilikom Rajko Magdalenc, član Uprave i generalni direktor Lesnine Hrvatska.
„Otvorenje trenutno najvećeg centra ovog tipa u Zadru od velikog je značaja za cijelu zadarsku regiju. Kupci više neće morati gravitirati prema većim gradovima kako bi opremili svoje domove već u Lesnini Zadar mogu pronaći sve na jednom mjestu. Otvorenje Lesnine mnogo znači i za turizam ove regije jer sad svi iznajmljivači mogu obogatiti svoju ponudu nudeći apartmane opremljene inovativnim i pristupačnim asortimanom.“, istaknuo je ovom prilikom Dragan Vuković, direktora prodajnog centra Lesnina Zadar.
Tržišni udio Lesnine u Hrvatskoj veći je od 30%. Cijeli niz godina nositelj je trendova u prodaji namještaja na ovim prostorima što je rezultat ozbiljnog i predanog rada te uspješne poslovne politike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu