Last-minute ljeto: Iz Njemačke stižu izvrsne vijesti za našu turističku sezonu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 14. srpanj 2021. u 12:37
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Novo istraživanje DRV-a pokazalo je i da se na njemačkom tržištu nije osjetio negativan efekt zbog širenja delta varijante koronavirusa na brojkama i potražnji, osim kada su u pitanju putovanja u Portugal.

Na njemačkom tržištu u lipnju je prema Njemačkom udruženju putničkih agencija i turoperatora DRV, buking za odmore bio dvostruko veći nego u lanjskom lipnju, velika je potražnja za last-minute putovanjima, a Hrvatska je među najtraženijim destinacijama, prenosi Hrvatska udruga turizma (HUT).

Uz Hrvatsku, na njemačkom tržištu najtraženije su Italija, grčki otoci, Turska i Španjolska, odnosno 75 posto svih rezervacija odnosi se na Mediteran, a njemački touroperatori ističu da ove godine imaju ‘last-minute ljeto’.

Novo istraživanje DRV-a pokazalo je i da se na njemačkom tržištu nije osjetio negativan efekt zbog širenja delta varijante koronavirusa na brojkama i potražnji, osim kada su u pitanju putovanja u Portugal.

Na tom se tržištu osjeti i znatan rast rezervacija za zimu, a grupa touroperatera DER Touristik ističe kako je prisutna velika želja za putovanjima i nadoknađivanjem propuštenog za vrijeme pandemijske 2020. godine.

Iznose i da su im trenutne brojke za trećinu bolje od očekivanja, a i oni ljeto 2021. nazivaju ‘last minute ljetom’ jer većina rezervacija stiže samo osam tjedana prije odlaska na putovanje, dok bi u normalnim okolnostima ta putovanja bila rezervirana još prošle zime.

Njemačkih turista u Hrvatsku je u prvih šest mjeseci, po podacima iz sustava eVisitor, došlo 380,4 tisuće ili 49 posto više nego u istom razdoblju 2020., dok su s 2,4 milijuna noćenja u plusu od 73,4 posto.

Time ujedno čine i 20,3 posto od ukupno ostvarenih noćenja u šest mjeseci, čime su i dalje na prvom mjestu u hrvatskom turizmu, a isto je bilo i samo u lipnju ove godine kada ih je došlo 232 tisuće ili 13 posto više nego i istom mjesecu 2020., dok je njihovih 1,6 milijuna noćenja porast od 31,6 posto.

Za turističke dolaske s tog tržišta, kao i sa ostalih u ostatku turističke godine, najvažnija je povoljna epidemiološka situacija, koju, po riječima direktora HUT-a Veljka Ostojića, treba zadržati pod svaku cijenu.

“Ako uspijemo zadržati dobru epidemiološku situaciju, imamo šanse da u postojećim okolnostima odradimo odličnu sezonu. No, vidimo što se zbiva u ostalim mediteranskim zemljama, od Portugala, Španjolske i Grčke, i to nam daje razlog za povećanje opreza. Znamo što nam se dogodilo prošle godine i nadamo se da smo na tome nešto naučili budući da nam je lani sezona naprasno prekinuta 15. kolovoza. Prema iskustvima drugih mediteranskih zemalja, jasno je da su velika okupljanja izvor problema te stoga apeliramo da budemo maksimalno oprezni i, ako treba, restriktivni, sve s ciljem da omogućimo što duže trajanje turističke sezone. Ponovno naprasno prekidanje sezone donijelo bi izrazito loše efekte, s puno težim posljedicama za turistički sektor nego lani”, poručio je Ostojić.

Komentirajte prvi

New Report

Close