Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizirala je u srijedu u Beogradu godišnje kušanje vina i promicanje brenda Vina Croatia-Vina Mosaica, a u okviru koji su održani i sastanci predstavnika vinarskih udruga gospodarskih komora Srbije i Hrvatske.
"Cilj nam je promovirati i pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj vinskoj sceni kroz četiri marketinške regije – Slavoniju i Podunavlje, Istru i Kvarner, Dalmaciju te bregovitu Hrvatsku. Ovdje smo jer je Srbija također interesantno tržište za hrvatske vinare, a samo lani je hrvatskih vina izvezeno u Srbiji za više od milijun dolara", izjavila je direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković.
Vođeno kušanje hrvatskih vina jučer je organizirano i kroz tematsko predstavljanje za sve četiri hrvatske vinske regije. Marković je istaknula da izvoz i robna razmjena i s jedne i s druge strane bilježe trendove rasta, a cilj promoviranja i projekta Vina Croatia-Vina Mosaica je da u Srbiji ciljanoj publici predstavi vinsku scenu Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu