Lani od izvoza u Srbiju 1 mil. dolara

Autor: Poslovni dnevnik , 13. svibanj 2015. u 21:59
Kušanje vina/HGK

Cilj promoviranja i projekta Vina Croatia-Vina Mosaica je da u Srbiji ciljanoj publici predstavi vinsku scenu Hrvatske.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizirala je u srijedu u Beogradu godišnje kušanje vina i promicanje brenda Vina Croatia-Vina Mosaica, a u okviru koji su održani i sastanci predstavnika vinarskih udruga gospodarskih komora Srbije i Hrvatske.

"Cilj nam je promovirati i pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj vinskoj sceni kroz četiri marketinške regije – Slavoniju i Podunavlje, Istru i Kvarner, Dalmaciju te bregovitu Hrvatsku. Ovdje smo jer je Srbija također interesantno tržište za hrvatske vinare, a samo lani je hrvatskih vina izvezeno u Srbiji za više od milijun dolara", izjavila je direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković.

Vođeno kušanje hrvatskih vina jučer je organizirano i kroz tematsko predstavljanje za sve četiri hrvatske vinske regije. Marković je istaknula da izvoz i robna razmjena i s jedne i s druge strane bilježe trendove rasta, a cilj promoviranja i projekta Vina Croatia-Vina Mosaica je da u Srbiji ciljanoj publici predstavi vinsku scenu Hrvatske. 

Komentirajte prvi

New Report

Close