Lanac vinoteka Dobra vina preuzeo AWT International

Autor: Saša Paparella , 27. srpanj 2015. u 15:45
Damir Horvat, jedan od osnivača Dobrih vina i novi konzultant AWT-a/Petar Glebov/PIXSELL

Vlasnici lanca zaključili su da se od maloprodaje ne može živjeti, a kako za veleprodaju nemaju kapaciteta, odlučili su vinoteke prepustiti AWT-u.

Lanac vinoteka Dobra vina, osnovan potkraj 2010., pripojen je zagrebačkom AWT Internationalu.

Kako doznajemo, taj među ljubiteljima vina etablirani brend trgovina neće nestati, kao ni dvije preostale vinoteke u Zagrebu i Rijeci, u kojima se može naći oko 1000 vinskih etiketa. Štoviše, pod brendom Dobra vina uskoro će se otvoriti i neke nove vinoteke. Osim po odličnoj ponudi, te su vinoteke prepoznatljive i po vinomatima u kojima se može besplatno kušati ponuđeni dio asortimana. "Točno je, tvrtku Dobra vina preuzeo je još lani AWT International, kojem je pripojena od 1. siječnja 2015.", potvrdio nam je Damir Horvat, suvlasnik i višegodišnji član Uprave Dobrih vina, koji je sada u AWT-u angažiran kao konzultant. Inače, Horvat je u dosadašnjoj karijeri bio predsjednik Uprave Bille i Konzuma, izvršni direktor Ine…

 

1000etiketa

vina nudi se u vinotekama lanca Dobra vina

U vlastiti projekt lanca vinoteka pod nazivom Dobra vina ušao je sa Zvonimirom Jurjevićem, bivšim članom Uprave Zagrebačke banke. "Zaključili smo da se od maloprodaje ne može živjeti, a nismo imali dovoljno kapaciteta za veleprodaju – niti financijskih, niti logističkih. U razgovoru s vodećim ljudima AWT-a došli smo do spoznaje da bi preuzimanje bilo interesantno i jednima i drugima. AWT International prisutan je u svim trgovačkim lancima, a dodavanje vina u njihov portfolio bit će dodatna prednost za AWT-ove kupce", napominje Horvat.

Dobra vina trenutačno rade novu mrežu, počeli su prodaju u HoReCa kanalu, podižu novi web shop. "Ovaj put projekt je zamišljen malo drukčije nego što je bilo u startu, tako pa sada radimo i s trgovačkim lancima. Od oko 1000 etiketa koje Dobra vina nude dio prodaju samo u vlastitim vinotekama, dio ide u HoReCa kanal, a nešto je i u ponudi u supermarketima", objasnio nam je Horvat zašto su Dobra vina postala divizija AWT Internationala, vodeće domaće distribucijske kuće robe široke potrošnje, s godišnjim prihodom od oko 750 milijuna kuna.

S vinotekom u zagrebačkom Green goldu fizički je spojen Wine bar, koji za nekoliko dana ulazi u svoju prvu rekonstrukciju. Kad je ulazio u projekt Dobra vina, Horvat je najavljivao najbolji izbor na tržištu, niske cijene i demistifikaciju vina i priče o njemu. "Ne treba kupcu govoriti da se u nekom vinu osjeti aroma poluraspadnute irske šume, jer se taj čovjek onda boji ući i kupiti vino. Tim izmišljenim frazama nabijate mu kompleks da nema pojma", ispričao nam je Horvat u intervjuu prilikom otvaranja prve vinoteke. Tada je rekao i da "Dobra vina žele vratiti vinsku bocu na obiteljski stol", a tog mota poslovanja i dalje se drže.

Šef AWT-a već se bavi vinima

M. Glavić suvlasnik je Meneghettija 

AWT International distribuira cijeli niz svjetski poznatih brendova kao što su Barilla, Mars, Henkel, Zewa, Hipp, Milford, Colgate Palomolive… Tvrtka koja danas zapošljava 440 ljudi još početkom 1990. registrirana je za trgovinu baznim sirovinama. Vremenom je AWT International izrastao u najvećeg domaćeg distributera robe široke potrošnje s distributivnim centrima u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku. Tvrtku vodi Miho Glavić, poduzetnik koji je na čelu AWT-a još od 1997., već je uključen u biznis s vinom- s Miroslavom Plišom suvlasnik je tvrtke Meneghetti iz istarskih Bala.

Komentirajte prvi

New Report

Close