Skupština Turističke zajednice Kvarnera usvojila je u utorak u Opatiji program rada i financijski plan za 2015., a na Kvarneru sljedeće godine očekuju 2,2 milijuna turista i 12,2 milijuna noćenja, što je na razini planiranog za ovu godinu.
Kako je istaknuto, najveća primarna tržišta Kvarnera u sljedećoj godini ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija i Italija, uz domaće goste, dok su sekundarna tržišta Poljska, Slovačka, Nizozemska i Skandinavija.
Prioritetni turistički proizvodi i sljedeće godine bit će aktivni odmor, poslovni i zdravstveni turizam, proizvodi sporta i soft adventure te nautički i kulturni turizam.
Skupština je održana u sklopu obilježavanja Kvarnerskog dana turizma, a među ostalim je najavljeno da u 2015. slijedi izrada novog glavnog plana razvitka turizma Kvarnera za razdoblje 2016.-2020.
U sklopu obilježavanja Kvarnerskog dana turizma dodijeljeni su certifikati kvalitete "Kvarner family agency" turističkim agencijama Travelana i Mare Monte Travel iz Rijeke, tako da sada tu oznaku nosi ukupno 21 agencija, koje nude objekte obiteljskog smještaja s markicom Kvarner Family.
Kvarner Family je pilot projekt s ciljem brendiranja apartmana i kuća za odmor privatnih iznajmljivača, a sada tu oznaku kvalitete nose objekti oko 330 pružatelja smještaja u domaćinstvima.
Priznanje "Djelatnik godine" dobio je 21 turistički djelatnik u sklopu akcije "Čovjek, ključ uspjeha u turizmu".
Dobitnik posebnog priznanja za izniman doprinos turizmu "Anton Štifanić" je sveučilišni profesor Pomorskog fakulteta u Rijeci, kapetan duge plovidbe Robert Mohović.
Dobitnik posebnog priznanja za životno djelo u turizmu je nekadašnji direktor "Hotela Njivice" i dugogodišnji član i predsjednik Nadzornog odbora TZ Kvarnera Anton Bolonić.
TZ Grada Opatije i Grad Opatija dobili su priznanje za ukupan doprinos razvitku turizma te posebno priznanje za atraktivno obilježavanje 170. obljetnice turizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu