Domaći kvalitetan proizvod mora postati ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma, poručio je jučer predsjednik HGK Luka Burilović s okruglog stola manifestacije Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koja je u zagrebačkom Plaza Event Centru okupila i 65 malih i srednjih proizvođača, OPG-ova i obrta te predstavnike turističkog sektora.
Iako se sve više njih povezuje i domaći, autohtoni proizvodi su sve traženiji, i dalje su problem neorganiziranost OPG-ova, transport, nedovoljne količine te cjenovna nekonkurentnost. Lošinjska Jadranka je još prije 20 godina imala proizvodnju pšenice, svinja…, istaknuo je član Uprave Goran Filipović. Zadnjih godina opet su na tom tragu pa gostima hotela serviraju i 90% domaćih proizvoda i rade 7 mil. kuna prometa s OPG-ima.
Da je lokalna ponuda na cijeni, priznaje i hotelijer Jako Andabak. Ističe kako se trude da svi proizvodi koji idu na stol budu iz kruga 30-40 km, sami proizvode maslinovo ulje, vino, meso, povrće i pomiču granice u nadi kako će imati kvalitetne domaće gastro proizvode koji su i naš izvozni adut jer turistima ostaju u sjećanju.
Marin Pucar, čelnik Podravke, kaže da je to pomoglo Podravki u izvozu vegete. Zahvaljujući turizmu, Vegeta danas u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj drži između 39 i 53% tržišnog udjela. "S porastom investicija u turizmu, koje će 2018. prijeći milijardu eura, svaki hrvatski kvalitetni proizvod iz bilo koje branše moći će naći mjesto u turizmu", kazao je ministar turizma Gari Cappelli.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu