Kvaliteta proizvoda i točnost kod isporuke naši su glavni aduti

Autor: Marta Duić , 03. srpanj 2015. u 09:26
Ljubo Vranješ

Tvrtka Oregon obiteljska je tvrtka sa četiri stalno zaposlena uz angažman vanjskih suradnika iz oblasti skladištenja i logistike, a ukupni prihodi tvrtke u posljednje tri godine su u porastu cca 50 posto po godišnjoj stopi.

Tvrtka Oregon iz Viškova, osnovana je 2005 godine, a u samom početku poslovanja osnovna djelatnost bila im je maloprodaja odjevnih predmeta brendirane robe. Poslovanje se odvijalo uspješno na više lokacija grada Rijeke i Primorsko goranske županije sve do dolaska recesije i pada kupovne moći do 2009 godine. Tada direktor, Ljubo Vranješ donosi  odluku o odustajanju od businessa sa tekstilom i tvrtka se okreće poslovanju sa prehrambenom robom namijenjena za hotelski sektor. Kako kaže Vranješ,   u tom trenutku je vidio turizam kao jedinu perspektivnu granu u nadolazećem periodu. Ističe kako početci nisu bili nimalo lako, jer su poznati problemi u poslovanju sa tom privrednom granom, naročito dugi rokovi plaćanja, što nekad zna biti i do naredne turističke sezone. Uz hotele proširuju poslovanje na razne državne ustanove poput bolnica, studentskih centara, vrtića kao i raznih domova. Ulaskom Hrvatske u EU znatno im se pojednostavnjuje poslovanje u protoku roba i usluga. Pored Hrvatske posluju i na slovenskom tržištu.Danas je tvrtka Oregon obiteljska tvrtka sa četiri stalno zaposlena uz angažman vanjskih suradnika iz oblasti skladištenja i logistike, a ukupni prihodi tvrtke u posljednje tri godine su u porastu cca 50 posto po godišnjoj stopi.

Što za vas znači činjenica da je Vaše poduzeća postalo nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti za ovu godinu?

Dobivanjem Certifikata bonitetne izvrsnosti znači mi puno, jer sama činjenica da se nalazite u 5 posto najboljih govori dosta, a moja tvrtka je u tome uspjela posljednje tri godine za redom.

Kako dolazite do novih kupaca i poslovnih partnera te kakve su reakcije na činjenicu da posjedujete Certifikat bonitetne izvrsnosti?

Do novih kupaca dolazimo uglavnom na tenderima javne nabave kao i stalnom angažmanu na prodaji i ponudi. Što se tiče reakcija na Certifikat bonitetne izvrsnosti one mogu biti samo pozitivne i jedan od bitnih faktora kod odabira poslovnih partnera.

Čime smatrate da ste zavrijedili poštovanje svojih klijenata i partnera?

Poštovanje svojih klijenata i poslovnih partnera smatram da sam zavrijedio ispunjavanjem svih dogovorenih obveza, tu smatram prvenstveno kvalitetu proizvoda, urednost i točnost kod isporuka, napomenuo bih da svi naši kupci u bilo koje doba dana mogu dobiti na naše mobilne telefone i dogovoriti izvanredne isporuke koje ni oni sami nisu mogli planirati, a to je vrlo čest slučaj.

Što biste istaknuli kao vaš najveći poslovni uspjeh?

Kao najveći moj poslovni uspjeh, a tu vidim i mnoge druge poduzetnike, je opstanak na tržištu kroz cijelo recesijsko razdoblje uz uredno servisiranje silnih parafiskalnih i drugih nameta, a pri tom još uspjeti rasti i razvijati se.

Komentirajte prvi

New Report

Close