Više od 13 tisuća novih oglasa osobnih automobila predano je u zadnjih mjesec dana na Njuškalu, najvećem internetskom oglasniku u Hrvatskoj, a najzastupljeniji modeli su Volkswagen Passat i BMW Serije 3, pokazuje statistika.
Potencijalni kupci na Njuškalu mogu birati između 63 marke i 779 modela, a prema tipu goriva među osobnim automobilima daleko je najviše dizelaša – 72 posto. Benzinci zauzimaju 29 posto tržišta, a manje od 1 posto osobnih automobila su električni ili hibridi. Gledano unutar kategorije električnih automobila, najtraženiji su Mitsubishi i MiEV i BMW i3.
Pri kupnji automobila godište je mnogima visoko na listi prioriteta. Na Njuškalu je najveća ponuda automobila proizvedenih od 2006. do 2012. godine, s ukupno 46 posto. Unutar tog perioda automobili generacije proizvedene 2009. i 2010. godine bilježe manji udio oglašavanih automobila, što je povezano i s padom prodaje novih automobila u Hrvatskoj u tom periodu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu