Tvrtka Samsung Electronics započela je program zamjene Galaxy Note7 uređaja u Hrvatskoj, u sklopu kojeg korisnici mogu zamijeniti svoj postojeći uređaj s potpuno novim Note7.
Početak programa zamjene Galaxy Note7 uređaja rezultat je odluke tvrtke Samsung donesene 2. rujna o trenutnom obustavljanju prodaje i isporuke Note7 uređaja, nakon što je istragom utvrđen izolirani problem povezan s baterijom.
Od prvobitne istrage, tvrtka Samsung je uložila značajne napore kako bi osigurala najvišu kvalitetu proizvodnje i provjere kvalitete proizvoda. Na temelju provedene detaljne istrage, tvrtka Samsung je sigurna da je u novim Note7 uređajima, koji su od ovog tjedna dostupni korisnicima u Hrvatskoj, problem neispravne baterije u potpunosti otklonjen.
Iako je broj prijavljenih incidenata vrlo mali, sigurnost korisnika je apsolutni prioritet tvrtke Samsung. Uz program zamjene Galaxy Note7, Samsung je također uveo dodatne mjere osmišljene kako bi osigurale sigurnost korisnika i potakle korisnike Note7 uređaja na zamjenu njihovog uređaja u što skorije vrijeme:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu