Čak 243 tisuće kuna je prikupljeno u humanitarnoj akciji Reci DA! koju su tijekom svibnja i lipnja provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska.
Sva sredstva prikupljena u kampanji bit će iskorištena za nabavu suvremenih edukativnih pomagala uz pomoć kojih djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju vrtićke i školske programe te se lakše uključuju u svakodnevni život. U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a od toga ih je oko devetsto u dobi do 20 godina. "Edukacija djece sa sindromom Down je za većinu roditelja iznimno zahtjevna jer djeca koja su rođena s jednim kromosomom viška najlakše uče vizualnim putem. Potrebni su im prilagođeni materijali, a pokazalo se da uz pomoć posebno prilagođenih aplikacija na tabletima i programskih paketa Boardmaker djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju komunikacijske i matematičke vještine, ali i strane jezike. ", izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom, Dinka Vuković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu