Kupci P&G-a u Lidlu donirali 243 tis. kuna

Autor: Poslovni dnevnik , 14. srpanj 2014. u 21:59
Sva sredstva prikupljena u kampanji bit će iskorištena za nabavu suvremenih edukativnih pomagala

Sva sredstva prikupljena u kampanji bit će iskorištena za nabavu suvremenih edukativnih pomagala.

Čak 243 tisuće kuna je prikupljeno u humanitarnoj akciji Reci DA! koju su tijekom svibnja i lipnja provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska.

Sva sredstva prikupljena u kampanji bit će iskorištena za nabavu suvremenih edukativnih pomagala uz pomoć kojih djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju vrtićke i školske programe te se lakše uključuju u svakodnevni život. U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a od toga ih je oko devetsto u dobi do 20 godina. "Edukacija djece sa sindromom Down je za većinu roditelja iznimno zahtjevna jer djeca koja su rođena s jednim kromosomom viška najlakše uče vizualnim putem. Potrebni su im prilagođeni materijali, a pokazalo se da uz pomoć posebno prilagođenih aplikacija na tabletima i programskih paketa Boardmaker djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju komunikacijske i matematičke vještine, ali i strane jezike. ", izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom, Dinka Vuković.

Komentirajte prvi

New Report

Close