Pod kuharskim vodstvom Dražena Đuriševića i Zlatka Sedlanića nastao je pregršt kulinarskih specijaliteta za zakusku u sklopu konferencije Snaga hrvatske hrane u KD Vatroslav Lisinski.
"Ovo vam je prezentacija Podravke u malom", pojasnio je Zlatko Sedlanić, promotor kulinarstva specijalist. Uz tradicionalne hrvatske recepte i pomoć Podravkinih već poznatih dodataka jelima i svima dobro znanim sastojcima ova zakuska plijenila je pažnju i izgledom i bogatstvom okusa. Kako kaže Sedlanić, trenutni hit su poriluk s preljevom i salata od tunjevine sa slanutkom i rajčicom. Osim hladnih predjela sa standardnim Podravkinim prilozima krastavcima i maslinama, moglo se kušati i sedam glavnih jela koje su ovi kulinarski eksperti pomno pripremili i odabrali, ovaj put u skladu sa sezonom- proljeće. "Šareni ražnjići, proljetna pljeskavica, riba sa žara. Sve tradicionalno, sezonski i šareno da dodatno privuče vedrinom boja", poručio je Sedlanić.
Naravno bilo je i tradicionalnih specijaliteta poput "podravskog piceka" ili zlevanke s prosenom kašom, nezaobilazan slatki program Dolcela, savijače te Lino torta Podravka za sve kojima je nedostajalo šećera u krvi, kako u šali kaže Sedlanić."Gledamo na više čimbenika, naravno sezonu, a trudimo se i primijeniti u receptima i nove Podravkine proizvode. Uz to, naravno pratimo i trendove tako da je kod nas stalno nešto novo", tvrdi Sedlanić. Jedan od tih trendova koji prate su i programi školeske kuhinje i pretilost djece kojima se u svojim specijalitetima "trude podvaliti" zdravu i ukusnu hranu. Od mnogih takvih zdravih recepata danas su prezentirali okruglice od riječne ribe uz prilog prosa i blitve te tunjevinu i leću u umaku od rajčice s palentom za koju inače djeci kažu da je "riblji bolonjez".
U njihovom Kulinarskom centru radi petero ljudi uz još petero promotora. "Zapravo cijela ova naša priča svodi se na promocije, degustacije, edukacije bilo u gastrosmislu ili po trgovačkim lancima s osnovnim ciljem unapređenja prodaje", kaže Sedlanić. Ovaj deseteročlani tim piše i kuharice, recepte te drže tečajeve kuhanja, a posebno su ponosni na činjenicu da su počasno kuhali na mnogim Olimpijadama i bili djelom tog velikog natjecanja. Svoje kuharske showove održavaju i u Sloveniji, BiH, Češkoj, Slovačkoj, Makedoniji, a nedavno su oduševili Albance.
"Trenutne trendove smo prilagodili odredištu. Zato nas i zovu agenti Podravke˝, poručio je Sedlanić. Od budućih projekata najavili su roštiljanje po velikim trgovačkim centrima, promociju ponude toploteke, a nadolazeći vikend Koprivničane očekuje Coolinarka na kojoj ovog puta očekuju 150 ljudi kojima će ponuditi svoje jedinstvene recepte. "Mi smo doslovno putujući brend", zaključio je Sedlanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu